Blaas-/ nierbekkenontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sammy1986, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy1986

Sammy1986 Lid

17 aug 2009
    45
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Dames,

sinds gisteren heb ik een ontzettende pijn in mijn buik en hoog in mijn liezen... voornamelijk linker lies. Ook had ik gisteren ontzettend veel last van flink pijnlijke harde buiken. Ik loop bij een gyn en ben voor de zekerheid naar het ziekenhuis gegaan. Daar bleek dat ik nog geen ontsluiting had. Eenmaal daar op het bed en aan de apparatuur aangesloten trokken de harde buiken ook weer weg. Wel wouden ze mijn urine nog even controlleren of ik geen blaasontsteking had.
    De test duurde al aardig lang... en toen ze terug kwam, kon ze me niet zeker zeggen of ik blaasontsteking had. Ze hadden wel iets gevonden in mijn urine, maar ze moeten nog meer urine hebben zodat ze een kweek konden doen wat een week ging duren.
    Maar nu geloof ik toch dat een test voor blaasontsteking zo gedaan is? En mijn symptomen lijken ook wat meer op een nier bekkenontsteking (ten minste wat ik zo lees op internet).

Heeft iemand hier ervaring mee? De pijn is nu echt gewoon zo heftig dat ik weinig anders meer kan dan op bed liggen... Zitten gaat niet, lopen al helemaal niet... dan breken de tranen me echt uit van de pijn...

Sorry voor het langer verhaal...

Groetjes Sammy

Deel Deze Pagina