hallo allemaal, dames ik voel me te goed hoor voor het zwanger zijn?ik ben al 17 weken heb nergens last van en maak me zorgen.... ik voel ook niks in me buik is dit normaal? ik weet dat kwaaltjes niks hoeven te betekenen want heb 4 weken geleden het hartje gehoord maar ik d8 ik moet nu toch wel kriebels ofzo voelen?
Maak je geen zorgen, ik zei toevallig gisteren nog tegen mijn man, t'is dat ik een dikke buik heb, anders zou ik echt niet denken dat ik zwanger ben. Had de eerste maanden ook weinig klachten. Ik voel elke dag de kleine in mijn buik, dus het bestaat echt, zwanger zijn met weinig klachten, geniet er van!
Als dit je eerste kindje is zou ik me niet zo'n zorgen maken hoor Vaak voel je ieds tussen de 18 a 20 weken. Misschien heb je al ieds gevoeld maar bij een 2de zw herken je het. En over dat je je te goed voeld, is alleen maar positief toch Ps leuke naam hahaha jessica
hoi,dat is toch helemaal super dat jeje zo toppie voelt!Het gebeurd heel veel hoor dat vrouwen het kindje later voelen,ik voelde de eerste ook pas bij 19 weken ofzo,zou me niet te veel zorgen maken hoor en lekker genieten......
Joh meid, no worries hoor! Hier ook alleen door buik en het voelen dat ik weet dat ik zwanger ben, maar heb ook nergens last van. Zeker niet voor de 20 weken. Hooguit soms wat moe, maar verder picobello. Geniet er juist lekker van! Groetjes Cindy
Meid niet te veel stressen. Ik heb me ook nog nooit zo goed gevoeld. Nogsteeds. In het begin dacht ik ook elke keer...... Dit is niet goed, maar het kan echt!
Ik had precies hetzelfde als jij nu. Ik heb zelfs de VK gebeld met deze vraag haha. Ik voelde de baby ook pas met 20 of 22 weken en de misselijkheid was ineens weg! Vond het zo vreemd om me goed te voelen. Ik had echt het idee dat ik de hele wereld aankon hihi. Dus geen zorgen maar er lekker van geniet meid!
ohh bedankt meiden het steld me echt gerust! ik d8 wat vreemd ? maar ja ik ben niet de enige hihih edankt voor jullie reacties !
je bent zeker niet de enige, ik voelde me misselijk, moe enz. vanaf 5de week en na de 8ste week namen die symtomen al af, en ik dacht echt: owjee dadelijk ben ik het kindje verloren, want ik snap er niks van dat ik me zo goed voel (heb die angst nu nog hoor) dus heel herkenbaar!
Ik voel me ook nog steeds goed. Kleine kwaaltjes, maar niets om me druk over te maken. Ik voelde bij 17/18 weken de eerste plopjes, dus dat zal je snel genoeg meemaken... Succes en lekker genieten van je zwangerschap zonder kwaaltjes. Britt