Bloedverlies 12 weken, wel goede echoes

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Blondie1980, Jul 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Blondie1980

May 26, 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Afgelopen woensdag mijn tweede echo gehad, termijn bepaling. Alles was goed. Vandaag een uitgebreide echo gehad ivm nekplooimeting. Deze was helemaal prima, mooie nekplooi, beweeglijk kindje, mooi kloppend hartje, alles was erg netjes.
    Toch vanmorgen voor de echo wat bloedverlies gehad. Niks van gezegd omdat alles er zo goed uitzag , maar nu baal ik dat ik t niet gezegd heb. Ik heb twee dagen geleden veel stress gehad. Voor mijn zwangerschap ook regelmatig tussenbloedingen gehad waarvan ik dacht stress.
    Horen jullie dit wel vaker? Door stress?
    Als het aanhoudt ga ik er zeker achteraan bellen hoor! Maar voor nU even de vraag zo.

Bedankt!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Blondie1980,

het kan altijd gebeuren dat je een beetje bloedverlies hebt. Soms kan het inderdaad te relateren zijn aan stress, maar het kan ook toeval zijn. De echo zal er goed uit, dus ik zou me er geen zorgen om maken. De bloeding zal van de buitenkant van de baarmoeder zijn gekomen. Inderdaad bij toenemend bloedverlies je vk even bellen. Maar het klinkt niet alsof de zwangerschap er last van heeft gehad.

groetjes Brigitte

Share This Page