Hoi allemaal, Vanmorgen echo gehad! Was allemaal goed en een duidelijk kloppend hartje!!! Nu zei de vk dat ze een 2e dooierzakje had gezien maar zagen geen hartaktie bij die 2e. Moet over 3 wk terug komen.. Ik was ook volgens die meting 6 wk ipv 7,5 week.. dus ze zei ja dat kan best.. Afwachten dus... Maar wat moet ik hier nu van denken?
Ik was bij mijn eerste echo ook anderhalve week minder ver dan gedacht. Ik mag volgende week maandag, na 2 weken weer terug... Dat extra dooierzakje heb ik geen ervaring mee... Misschien anderen??
Dit verhaal precies zo kom je hier best vaak tegen. ook dat van het tweede dooierzakje. wat ik daar lees is dat het een tweeling was en maar 1 echt is gaan ontwikkelen. of dat bij jou ook zo is, ik ben geen arts. veel mensen zijn niet precies zover als dat ze dachten. Je lichaam doet zn eigen ding.. helaas kun je t niet meten exact.. innesteling kan langer duren etc.. ik had bij mijn echo de eerste keer een leeg zakje dat er niet goed uit zag.. en dat was m10 weken al.. dat werd een ma. zwangerschap erna met 5,5 weken nieta te zien...dus weer het zelfde verhaal te horen gekregen. Een paar dagen later een kloppend hartje! was minder ver dan ze dachten. ik weet nog hoe onzeker ik me toen voelde.. en dat alle berichten 50/50 qaren.. dus ik wens je succes en sterkte.
Dankjewel Abby! Achteraf klopt het bij mij wel. Ik had mijn eisprong pas op dag 18 van mijn cyclus en de innesteling pas op 10 dpo. Dat scheelt dus zo anderhalve week. Ik hoop voor jou op goed nieuws!!