Groeien van de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladycake, 16 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Een aantal jaren geleden ben ik ongewenst zwanger geweest en heb ik het weg moeten laten halen (ik was toen 15 jaar.)
    Nu ben ik super gewenst zwanger en hopen we op een echte plakbeeb :-D
    Maar nu mijn vraag.
    Ik heb het gevoel dat mijn buik al begint te groeien, en ik heb wel gehoord dat je een zwangerschap eerder ziet als je van de tweede zwanger bent.
    Zal dit voor mij dan ook gelden of niet omdat ik geen uitgedragen zwangerschap heb gehad?

Lieve groetjes

2. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!!
    ik denk dat de vrouwen worden bedoeld die al een buik hebben gehad .. dat het allemaal al eens eerder uitgerekt is geweest enzo
    Liefs

3. Ladycake

Ladycake Bekend lid

14 mei 2011
    531
    0
    0
    Dat dacht ik ook hoor bloem maar heb toch echt het gevoel dat mijn buik al groeit...haha

4. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ladycake, hoe lang was je zwanger toen je eerste kindje is weggehaald?
    Het gaat erom dat je baarmoeder na een eerste zwangerschap inderdaad makkelijker rekt dan bij een eerste zwangerschap. Je zult sneller een buikje krijgen als je al een voldragen zwangerschap hebt gehad.
    Daarnaast spelen je lichaamsbouw en je darmen ook een rol in hoe snel je een buikje kunt zien!
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook al snel een buikje, maar dat kwam van de darmen. Dus het kan best hoor! En ook al is het van de darmen.. het is toch een zwangerschapsbuikje, want als je niet zwanger was geweest, had je dat buikje ook niet zo gehad! :)
    Geniet ervan, gefeliciteerd!

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Kan best dat gevoel heb ik namelijk ook!
    Gefeliciteerd en geniet ervan!:D

6. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    :) Fijn gevoel he?
    Ik dacht ook dat t bij mij allemaal al groeide zo vroeg. Kon mijn eigen broeken bij week 8 al niet meer aan maar nu kan je t pas echt zien. (heb wel een heel klein buikje vergeleken bij andere vrouwen)
    darmen etc spelen natuurlijk ook een rol.

Deel Deze Pagina