ik weet het niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door leutjj, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

Morgen twee weken last van voorweeen. Het doet wel iets, vorige week ook ontsluiting. Nu blijf ik er nog steeds last van houden en weet geen raad meer wat te doen. Sinds gisteren doet het onderin me rug meer pijn en het blijft steeds, ook een drukkende gevoel steeds onder in me buik/kruis (baby is al ingedaald). Vanmorgen wat slijmprop met bloed verloren en vanmiddag ook klein stukje slijmprop.
    Niet kunnen slapen (dat breekt mij ook behoorlijk op dit moment).
    Moet ik nu wel vk bellen of gewoon afwachten Tot het doorzet of wat zal het zijn?
    Wie herkent dit en wat deden jullie?
    Ik zoek wel afleiding en doe ook wel rustig dingen, maar gaat zo langzaam enz. En moet ook rustig aan doen van vk.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ik zag veel van je topics langsklomen de laatste tijd ;)
    en merk dat je erdoorheen zit. Logisch natuurlijk maar probeer het los te laten. Het gebeurt wel ... en als het zover is merk je het vanzelf.

Soms moet je het even loslaten en dan gebeurt het....
    Er is iig een hoop bezig ...dat is zeker....rustig aan en laat het gebeuren meid.

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    He wat lastig he.
    Kun je niet aan je vk vragen of ze probeert te strippen, misschien heb je NU dat zetje even nodig. Weet niet of ze dat al hebben gedaan?) En idd loslaten, maar das makkelijker gezegd dat gedaan, i know!;)

4. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ja lastig loslaten, probeer me ook zo goed mogelijk te ontspannen. Maar de harde buiken die nu weer om de 8 min komen en de rest helpt niet echt mee. Zat er al wel aan te denken om te vragen of ze me willen strippen, hebben ze nog niet gedaan. Moet maandag zowiezo heen, maar twijfel wel erg om nu te bellen of te wachten!?!

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nou ze konden van mij de pot op!! :p ahha bellen, vraag het gewoon. Anders loop je tot maandag te klooien met wel of niet beginnen, en volgens mij raak je zo ook een beetje uitgeput.

Misschien wil ze wel even langskomen, als er op dat moment niks is. En anders wachten tot maandag, heb je het in elk geval geprobeerd. :) En als ze vandaag niet kan, vraag dan of het morgen misschien kan als het rustig is.

6. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik zou gewoon even bellen.
    Zeker als je je slijmprop verloren bent, dat is toch een teken dat het begint..

Je kunt beter een keer teveel bellen!

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Heb je al gebeld of nog niet?? Laat je het wel even weten ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

als je een slijmprop verliest betekent dat helaas niet altijd dat het begonnen is...

9. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Mee eens, ik ben die van mij al twee keer verloren! Je maakt weer nieuwe aan zeggen ze ;)

10. leutjj

leutjj Niet meer actief

Nog niet gebeld, als het morgen nog zo is bel ik wel! Vanavond rustig aan, miss nog maar een keer onder de douche en hopen dat nu wel keer kan slapen.

11. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke.. hmm, dan wens je ik voor nu alvast een heeeeele goede nachtrust!! En als het morgen nog is gewoon bellen :).

ben benieuwd na morgen.. succes!! ;)

12. leutjj

leutjj Niet meer actief

Hou je wel op de hoogte. Net weer wat slijmprop met beetje bloed verloren, dus denk morgen zowiezo bellen.

13. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, dus je lichaam doet wel wat!! ;) ben benieuwd..

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Is er al wat gebeurd of nog niet?! :)

15. leutjj

leutjj Niet meer actief

Vannacht na wc stuk slijmprop met wat bloed, en vanmorgen ook. Net wezen douchen, alleen onder in de rug de pijn en in onderbuik ging maar niet weg. N douchen werd het alleen maat erger, kreeg gewoon tranen in mijn ogen. Wist niet hoe ik moest staan of zitten/liggen. Lig nu wel even en het gaat wel, maar zo wel de vk bellen.

16. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, dat kan veel goeds betekenen. Ben benieuwd wat je verloskundige ervan zegt. misschien begint het nu wel.
    Dat is de bedoeling toch?? :p

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Als je pijn na een warme douche niet weggaat zijn het meestal weeen spannend!!

18. leutjj

leutjj Niet meer actief

Zeker spannend, verlies nog streeds wat slijmprop met bloed. Zo na zk gaan ze kijken!

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Succes!

20. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Heel veel succes!! :)

Deel Deze Pagina