ouders 20 jaar getrouwd..geen idee wat te kopen voor ze

Discussie in 'De lounge' gestart door amberliek, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik pieker me suf over wat ik mijn ouders a.s zaterdag voor cadeau zal geven.
    ze zijn 20.5 jaar getrouwd..normaal niet een mijlpaal wat gevierd wordt maar aangezien mijn vader ernstig ziek is willen ze het nu groots aanpakken aangezien ze niet weten of ze samen de 25 gaan halen.
    Nu heb ik dus echt geen flauw idee wat ik ze moet geven.
    ik zou ze graag een weekendje cp aanbieden met ons maar dat kost
    me echt teveel geld voor ons gezin alleen en ik heb geen broers of zussen zodat we de boel kunnen splitsen.

Hebben jullie misschien nog leuke ideeen voor me zodat ik ze toch een bijzonder cadeau kan schenken?

2. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Er zijn bij de Hema, maar ook bij de ANWB van die boxen te koop met tegoed bonnen (die van de ANWB heet geloof ik Bongo). Daar zit heel veel keus tussen, en is ws goedkoper dan een weekend cp.
    Evt zou je ook via vakantieveilingen kunnen kijken naar iets leuks?!

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    word het met een feestje gevierd? Misschien kun je alle gasten een mooie wens op een A4 laten maken en die op het feestje bij binnenkomst in een mooi album plakken.
    En misschien is een hotelovernachting goedkoper en ook een leuk cadeau? Of een dinerbon voor een speciaal restaurant?

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Iets persoonlijks, een mooie foto van jullie gezin laten maken en inlijsten?

5. trotsepappa

7 aug 2011
    85
    0
    0
    8-17 uur vrachtwagenchauffeur
    rotterdam
  6. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    een bon voor een leuk restaurant in de omgeving

7. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie ideeen!
    ik denk dat ik eens naar zo'n bongo bon ga kijken
    dat klinkt leuk en kan ze toch iets bijzonders geven.
    Helaas kan niet alles moet goed opletten dat
    mijn vader niet veel kan lopen. Weet dat ze beide CP
    erg leuk vinden had ze dat graag gegeven maar dat gaat gewoon niet...dus wie weet is inderdaad zo'n bongobon wel
    een leuke oplossing. ga gelijk kijken :D

AMS: ja het wordt met een feestje gevierd idd maar krijg het niet voor zaterdag nog voor elkaar om iedereen wat te laten schrijven...tenzij ik ze bel en vraag of ze allemaal zelf iets op papier willen zetten en bij binnenkomst stiekum aan mij geven zodat ik ergens onopvallend het kan opplakken op 1 groot vel...
    mmm is ook nog een idee ;)

Bedankt allemaal voor het meedenken!!!

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Heb je de mogelijkheid om een fotoalbum samen te stellen van hun 20 jaar getrouwd zijn?

9. lenka

lenka Bekend lid

13 aug 2009
    754
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vader is 2,5 jaar geleden ook overleden en hij wou eigenlijk graag nog een foto samen met heel zijn gezin, gewoon allemaal nog eens samen laten vereeuwigen op papier. mss dat dit een tip kan zijn.

10. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik dacht ook aan een mooie foto van het gezin, maarja, zaterdag is al wel snel...

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik zou een mooie foto geven van jullie gezin.

en voor hun allebei een mooie ring die op elkaar lijkt maar wel duidelijk mannelijk en vrouwrlijk is.

12. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    leuke ideeen nog allemaal

Lims: hey meis ;) super idee had je dat niet ff twee maanden geleden kunnen zeggen hihihihi :D dan had ik nog tijd gehad om 20 jaar foto's bij elkaar te sprokelen van die en gene en het optijd af te hebben ;)

Foto van ons allemaal: dat weet ik zeker dat hij dat niet wil zoals hij er nu uitziet. ;)
    en foto van ons gezinnetje hebben ze al dus die valt ook af.

Ringen of welke sieraden dan ook draagt hij niet.

manlief heeft toch maar besloten om de hand in de buidel te steken en hun mee naar cp te nemen volgende week ;)

13. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    Ballonvaart is erg leuk!

Deel Deze Pagina