Heeft iemand ervaring met het ondergaan van een zwangerschapsmassage? Je schijnt dan op een soort van warmwaterding te liggen en dan gaan ze je masseren. Ik overweeg om dat te laten doen om eens even lekker te ontspannen en tot rust te komen, maar ik vraag me af of je wel iets van die massage voelt op deze manier..
Ja ik heb zowel bij mijn zoontje als pas geleden een zwangerschapsmassage gehad en beide waren andere ervaringen, maar echt een heerlijke aanrader! Bij mijn zoontje lag ik op een kussen op mijn buik met een uitsparing voor mijn buik en zo werden mijn rug, benen nek en armen gemasseerd, dit was een massage van een half uur. Pas geleden ben ik naar een massagepraktijk hier in de buurt geweest en dit was een massage van een uur en echt van top tot teen. Zij gebruikte een voedingskussen en ik moest afwisselend op mijn linker en rechter zij liggen en ook nog op mijn rug. Dit vond ik wel echt de fijnste massage, heerlijk!! Ik zeg dus, zeker doen! Het is dat je niet hier in de buurt woont, maar anders had ik je ook echt deze praktijk aangeraden!
Ik heb er eentje gedaan bij de zwaluwhoeve. ik moest op een heel groot warm water kussen gaan liggen die helemaal was ingesmeerd met olie. hierdoor kunnen ze gewoon je rug en schouders goed masseren. ik vond het echt heerlijk, het was echt even lekker ontspannen ! Je kunt het niet vergelijken met een gewone rug schouder massage want ze kunnen veel.minder kracht zetten maar ondanks dat ontspan je wel ff lekker