Ben benieuwd of er vanavond nog baby's worden geboren!! Ben zelf 37,3 weken zwanger! Zijn er meer die hopen op de volle maan?? hihi
Ik ga vanavond ritualistish skyclad rondansen hahaha (uit mn wicca tijd) Wie weet, de kracht vd maan is wel wetenschappelijk bewezen.. Ik geloof ook dat de zwaartekracht dan iets sterker is maar vooral de dag na volle maan.. Mss helpt het wel met het laatste zetje
Yep ik ben nu 38 weken, en heb het helemaal gehad, dus laten we met z'n allen hopen dat er iets gebeuren gaat vanavond
Ik doe ook mee!!Wil zo graag bevallen! Maar na een paar dagen voorweeen,heb ik eigenlijk sinds vandaag nergens geen last meer van..... Alleen van chagerijnig zijn,dus heb er een hard hoofd in.
Hier ook al 2 weken voorweeen en harde buiken, maar het is vandaag verdacht rustig. Beeb is overigens ook heel rustig. Vanavond maar weer eens "wat lekkers doen"
haha, ik ben benieuwd of er veel beebjes geboren zijn of onderweg. Ik had erop gehoopt, maar hier lijkt er weinig te gebeuren afgezien het gebruikelijke gerommel van de afgelopen weken. Mijn eerste is de avond erna geboren maar ik was wel al flink bezig met volle maan. Dus nr 2 heeft tot vanavond, haha.
nou, hier niks gemerkt van de volle maan. Heb wel lang naar de maan gestaard vanuit mijn bed, maar helaas.... Van mij mag hij nu wel even blijven zitten, wil nog shoppen vandaag
nou, hier niet helaas.... denk dat de beeb de maan niet goed zag...: Totale maansverduistering nauwelijks te zien | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl