Even lekker zeuren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvamberenkeenan, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen allemaal, normaal ben ik nooit zo een "Mien Zeur", maar ik zit er nu behoorlijk doorheen......

    Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien ben ik vandaag al weer 5 dagen overtijd...... En daar baal ik echt als een stekker van !

    Vannacht dacht ik wel even dat het zou gaan gebeuren, want de krampen begonnen aardig door te zetten.... Ik heb dan ook de hele nacht wakker gelegen en zelfs even onder de douche gezeten, maar het mocht allemaal niet baten.... De krampen zijn opgehouden op het moment dat mijn oudste dochter de slaapkamer in kwam !

    Ik denk dat het gewoon komt door gisteren, toen ben ik bij mijn vriendin geweest die vorige week bevallen is van een zoon. Ik heb die kleine man in mijn armen gehad, en ik was op slag veliefd, dit staat mij ook te wachten ! Heb het gevoel dat het bezoek van gisteren mijn hormonen helemaal van slag heeft gemaakt. Moest gisteren op de terugweg in de auto ook enorm huilen, gek he ?

    Anyway, ik wil bevallen, en wel NU !
     
  2. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    hihi die hormonen.....

    Kan me heel goed voorstellen dat je als je dat ziet je terplekke wil bevallen zodat je jou kleine frummel ook in je armen kan houden.
    Hoop voor je dat de bevalling nu snel gaat komen zodat iedereen jou kleine smurf kan bewonderen.

    Sterkte, groetjes Han
     
  3. kiki80

    kiki80 Fanatiek lid

    6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nog heel eventjes Mamavanamber, maar tot die tijd flink klagen, lucht alleen maar op.

    *dikke knuf*
     
  4. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Zeur maar hoor ;)
    Snappen we heel goed!

    Ik liep met Justin ook overtijd..en elke dag was er een teveel!
    Uit eindelijk ingeleid :(
    En het ergste vond ik nog iedereen die belde en voel je al wat, is het er al :(
     
  5. MamavanTim

    MamavanTim Actief lid

    6 mei 2007
    104
    0
    0
    Zo'n nacht heb ik ook gehad!
    En de tweede nacht hebben de weeën flink doorgezet, de middag daarna ben ik om 13:39 bevallen!

    Ik ga voor jou duimen dat dat jou ook te wachten staat ;)

    Lijkt me ook niet fijn om hoogzwanger te zijn met dit weer...!
     
  6. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik ga zo meteen trap op en neer rennen whahahahaha !
     
  7. nicol

    nicol Actief lid

    8 nov 2005
    142
    0
    0
    Erg is dat hé, wachten en nog eens wachten, elk seintje van je lichaam maakt je allert maar er gebeurt dan vervolgens helemaal niets :rolleyes: .

    Ik had dat bij Tessa ook, uiteindelijk na 17 dagen over tijd ingeleid in het ziekenhuis.
    Bah dat hoeft voor mij ook niet weer, ik wil dit keer gewoon (lekker) thuis bevallen ;) .

    Ik hoop voor je dat het snel gaat beginnen.

    Groetjes Nicol
     
  8. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Kom op meid, traplopen, ananas eten, tonic drinken, sex hebben, boterham met pindakaas eten. Maar zonder dollen ik kan me goed verstellen dat je het zat bent. Ik hoop dan ook dat beeb zich snel laat zien. En tot die tijd klaag je maar lekker hier.
     
  9. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik weet wat je meemaakt...was 11 dagen overtijd en toch nog zelf begonnen!

    Ik wil je heeel veel sterkte wensen voor de laatste daagjes! zet em op!
     
  10. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ben nog niet overtijd maar heb er ook wel genoeg van. Slaap niet goed meer, kan me gewoonweg niet meer omdraaien in mijn slaap zonder wakker te worden en aangezien ik een enorme draaikont ben...ben ik dus vaak wakker. Ook wordt het gewoonweg allemaal zwaar het dragen en van alles ondernemen lukt ook niet helemaal optimaal meer. Gisteren ff over de kermis gewandeld...nou poe ik kon op de terugweg de auto bijna niet eens meer halen hahaha...dus ja van mij mag ons kleintje ook wel gaan komen. Ik kijk er ook zo ontzettend naar uit om het vast te houden en te knuffelen!
     
  11. Mowtom

    Mowtom Fanatiek lid

    22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    O ik ben er zo klaar mee. Vandaag naar de vk geweest en de klein is nog steeds niet ingedaald...
    Voel me erg emo nu...bah. Wanneer komt t nou? Ik wil echt niet nog drie weken wachten hoor. De kleine wordt alleen maar groter en groter...dalijk krijg ik nog een tien ponder...die krijg ik er natuurlijk helemaal niet meer uitgepoept...ik was nu gewoon in een week tijd (nog niet eens; vrij-woe) 1,5 kilo aangekomen. Ik heb net thuis gewoon een zakje hazelnoten met chocolade op zitten eten...jammer hoor dan maar weer een kilo erbij. Bah ben t echt beu. Elke avond denk ik...hmmm weer een dag voorbij. Ik ben echt wachtende...ik doe nog wel van alles maar toch! Sorrie voor mijn gezeur...Iemand die zich hierin herkent? Wat doe je ertegen?
     
  12. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    lekker even hier "uitzeuren" hoor ;)
    Meid ik hoop dat het snel doorzet!
     

Deel Deze Pagina