Mijn zoontje is nu 9 maanden en ik heb nog steeds onwijs last/pijn van mijn bekken/onderrug. Het straalt door naar mijn benen en schenen. Ik dacht dat het wel minder zou worden maar niet dus. Als ik een dag teveel heb gedaan kan ik bijna niet lopen. Ben net een oud wijf. Wat kan ik hieraan doen of moet ik ermee leren leven?
He love2bemama Wat ontzettend vervelend voor je zeg. Ik heb tijdens zwangerschap ook bi gehad en ben sinds deze week (6 week na bevalling)weer begonnen met fysio. Bij mij zijn de klachten wel een stuk minder dan tijdens de zwangerschap, maar het is nog wel gevoelig. Mijn fysio heeft van de week mijn bekken bekeken en gevoelt en zij geeft ook aan dat er nog redelijk wat instabiliteit is. Nu moet ik dmv oefeningen de bekkenspieren trainen zodat alles weer steviger wordt en dan moeten de klachten over gaan. Hoop dat je er wat aan hebt.
Ik ben nu ook 9 maanden later en meteen begonnen met eerst mensendieck en nu zit ik bij de fysio in de sportschool. Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij ook nog steeds een hel is!! Ik ga heel vaak huilend weg bij de fysio. Maar toch raad ik je tenzeerste aan om naar een fysio of mensendieck te gaan. Veel sterkte ermee!!
Dat is echt heel vervelend! Zelf had ik ook last van mijn bekken en dat werd steeds erger. Uiteindelijk ben ik door mijn bekkenfysio doorgestuurd naar een manueel therapeut. Hij constateerde dat mijn stuitje scheef stond. Dit heeft hij rechtgezet en toen ging het steeds beter. Misschien een idee om naar te laten kijken?