Hoi allemaal, Laat ik beginnen met mezelf kort voor te stellen. Getrouwde vrouw van 32 jaar uit het zuiden des lands en moeder van 2 prachtige kindjes. Al jaren ben ik een fanatieke lezer van het forum. Nu is het tijd om ook eens was actiever te worden. Laat ik beginnen met het openen van een topic. Mijn ouders zijn later dit jaar 40 jaar getrouwd. Het idee is nu om een videoboodschap te maken met ons gezin. Mijn broers doen dit ook met hun gezin en we monteuren dus de 3 boodschappen aan elkaar. Ik wil er wel veel tijd in steken, maar ben redelijk inspiratieloos... We hebben nog zo'n 6 maanden, dus genoeg tijd. Hebben jullie een idee voor een leuke, originele videoboodschap voor mijn ouders, die altijd voor ons klaar staan? Alvast bedankt voor het meedenken!
Ik lees mee zit met hetzelfde. Mijn schoonouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en willen zoveel mogelijk familieleden wat in laten spreken. Alleen mijn probleem is meer het monteren, geen idee hoe ik dat moet doen want we willen er ook foto's tussen doen met wat muziek etc.
Ook mijn ouders ditjaar 40 jaar getrouwd en ga een video-collage maken; dus video-boodschappen mt bekende, met daartussen verwerkt trouwfoto's en andere foto's van door de jaren heen. Ik ga het samen met een oom maken die helemaal thuis is in dit soort programma's. Ga binnenkort beginnen en dan hou ik jullie op de hoogte.
Misschien inderdaad foto's erbij gebruiken om dingen te vertellen. Evt typerende dingen door in een soort van komisch stukje laten uitbeelden?