Hoi, ik ben een half jaar geleden bevallen van mijn dochter, ze is de tweede dus mijn buikje is niet meer zo strak. Dat vind ik nog niet zo erg hoor, maar ik heb ook aardig wat striae overgehouden aan mijn laatste zwangerschap. Wie heeft dit ook en wat draag jij deze zomer? Toch een bikini of tankini/badkap? Ik ben er nog niet helemaal uit...
Haha geweldig!! Ik draag gewoon een bikini na 3 kids. Maakt me nik uit wat andere er van vinden, heb wel 3 mooie meiden in mijn buik gedragen.
Sidmick gefeliciteerd hoor! 1 week geleden pas Ik ben tankini's aan het kijken, vind het alleen niet lekker zitten bij mijn buik, zo'n plakding, maar ja.... Djamila wat jij zegt klopt ook indd.
Ik heb het nog niet aangedurfd in bikini en mijn jongste is 14 maanden.. Had een enorme buik (2x) en nu heb ik allemaal van dat losse vel. Zou wel graag weer in bikini gaan, maar die buik houdt me tegen..
Ik heb nu een bikini terwijl ik nog wat killootjes kwijt moet, en een paar streepjes heb. Ik wil wel een tankini voor de zomer. Maar nu bij het babyzwemmen is de bikini goed genoeg. Iedereen heeft daar een of meerdere zwangerschappen mee gemaakt en niet zo'n strak velletje meer.
Miss bianca, dat heb ik ook. Ik ben de laatste keer ook in 4 weken tijd al mijn overtollige zwangerschapskilo's kwijtgeraakt en daarna nog 5 kilo lichter geworden dan wat ik voor mijn zwangerschap woog. Ik ben niet meer zwaar, maar mijn buik is nog flubberig en ik heb nu ook zo'n uitgezakte navel. Ik twijfel dus heel erg of ik zelf een bikini nog wel mooi vind.
Heb na m'n twee jongens constant voor bikini gekozen, maar moet zeggen dat de goden me gunstig gestemd waren na m'n bevalling, wel wat los vel, maar met beetje adem inhouden Groei nu bij de derde al veel sneller, dus hoop wel dat het binnen de perken blijft, maar ander ga ik weer lekker in bikini dit zomer.
Ik mag niet mopperen, geen streepje te bekennen..De kilo's zitten op mn benen/heupen (nog 5kilo te gaan). Mijn buik nog niet strak maar wel al aardig plat dus ik durf denk van de zomer wel in bikini hoor. Ga flink aan de wandel met zoonlief en mn zumba les weer oppakken..En als t niet zo was had ik denk ik voor een mooie tankini gekozen, ik moet me lekker voelen en als dat inhoud dat ik mn buikie bedek dan is dat maar zo.. Doen waar je je lekker en vrouwelijk in voelt!
Mede door de vele straie durf ik dit jaar ''even'' geen bikini aan, dus het wordt een badpak. Volgend jaar zien we wel weer.
Ik dacht dat een burkini een grapje was maar ze bestaan echt!Whaha En iemand al een leuke tankini/monokini tegen gekomen?
Badpak. Tankini vind ik sowieso niks, en bikini vind ik persoonlijk niks als je al 2 kinderen hebt ...
@tord: wat is er mis met een bikini als je al 2 kinderen hebt? Ik ga gewoon in een bikini, tankini vind ik helemaal niet, is net een zwempak met een klein randje open waar bij mij weer net zo'n vetrolletje uit zou komen piepen.
Ik hou sowieso nietzo vandat hele strand gebeuren. Als ik ga voor mijn dochtertje dit jaar zal ik dus gewoon een t shirtje of hempje aanhouden, ondanks dat me lichaam er gewoon prima uitziet. Ik hou er nietzo van met alles bloot te lopen in het openbaar.
Na de eerste had ik een tankini gekocht maar uiteindelijk gewoon mn bikini gedragen. Een paar maanden na de bevalling viel het me namelijk harstikke mee. Maar nu ik weer zwanger ben schiet er ineens zoveel striae in dat ik op zoek ga naar een badpak. Natuurlijk ben ik trots op mijn lichaam dat het straks twee kinderen heeft gebaard, maar daarom wil ik er nog wel mooi uit zien! En een mooi badpak doet voor mij persoonlijk nét even meer dan een tijgerprintje...
Een correctie badpak.. mag dat ook. Nee hoor Bikini. Dit weekend ga ik waarschijnlijk voor het eerst weer zwemmen. Als anderen me niet mooi genoeg vinden kijken ze maar de andere kant op .