zwanger en duphaston ?????????

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    #1 Anais, 22 jun 2009
    Laatst bewerkt: 22 jun 2009
    hoi

ik ben overtijd maar heb een onregelmatige cylcus dus weet niet zeker of het overtijd of zwanger is.Mijn ms waren de laatste drie maanden mooi regelmatig (35 dagen 36 dagen en 37 dagen) daarvoor dus niet
    maar nu zit ik dus aan dag 40 en teste vandaag negatief,dus ik kwaad en nam een pil van duphaston in zodat ze zo snel mogelijk konden dookomen....maar stel nu dat ik wel zwanger ben maar er is nog geen hcg in het bloed..ik heb pas s'avonds getest dus miss ook niet 100% maar vraag me nu af of ik toch een bloeding krijg na de tien dagen van duphaston die ik zal gaan innemen(nu nog 9) ookal ben ik miss zwanger...of zal ik niets zien en daardoor merken dat ik zwanger ben?? weet het even niet meer want heb me vaak misselijk,duizelig,wagenziekachtig, moe,uitgeput,spierpijn gehad. ook krampen steekjes plofjes trekkingen broebels gehad voornamelijk links waar eisprong was. dus ben in de war.

groetjes

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Duphaston kan geen kwaad in de zwangerschap! Het kan inderdaad zo zijn dat je misschien in een langere cyclus zit en daardoor net te vroeg hebt getest. Ik weet niet of het een oplossing is om duphaston te nemen om een menstruatie opgang te helpen. Heb het daar eens over met je huisarts.

Imke

Deel Deze Pagina