Hallo, Ik ben ruim 7 weken geleden bevallen en ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb wel steeds last van buikpijn en denk soms dat ik ongesteld ben geworden maar dan is het gewoon afscheiding Nu is mijn vraag of er iemand is die al met de pil is begonnen voordat je ongesteld bent geworden. Ik mocht namelijk van m'n huisarts al 4 weken na de bevalling beginnen met de pil maar ik wilde wachten totdat het op de natuurlijke manier zou komen. Ik wacht op jullie reacties Groetjes
Hihi ik ook hoor... na 10 weken af en aan vloeien dacht ik zoek het maar uit met de natuur, ik wil weer aan de pil voordat ik gelijk weer zwanger ben. Vanaf dat moment loopt alles weer "normaal".
Ja zo denk ik er nu ook over. Zou ik eerst nog een zwangerschapstest moeten doen? want ik heb al wel sex gehad, we met een condoom maarja je weet het natuurlijk nooit. al heb ik niet het idee dat ik weer zwanger ben en we hebben de condooms ook nagekeken.
Ik zou persoonlijk geen test meer doen. Als je condooms hebt gebruikt is de kans erg klein. Je moet op je gevoel afgaan hoor, als jij je prettiger voelt om eerst een testje te wagen, gewoon doen. Ik zou wel nog even de eerste maand dat je weer aan de pil bent nog condooms erbij gebruiken. PS. wat een prachtig meisje is Alyssa zeg! *smelt*
Dankjewel Jij hebt ook een heel schattig en leuk kindje Ik denk dat ik geen test meer ga doen en zaterdag gewoon aan de pil ga beginnen. Ik doe het idd nog wel een maandje met condoom want op t begin werkt de pil nog niet. Bedankt voor je reactie. Groetjes
Ik mocht van de VK 1 week na de bevalling al weer beginnen met de pil. Ik heb in totaal 6 weken gevloeid, en daarna gewoon ongesteld geworden.
ja volgens mij kan het ook geen kwaad als je gewoon met de pil begint. Anders zouden ze het denk ik niet zeggen haha
van mij verloskundige mocht ik met pil beginnen eerste dag ongesteld , nou die kwam ook niet na bijna 2 maanden ben gewoon zelf mee begonnen hoor , netjes eerste streep af en 2 dagen daarna gelijk ongesteld geworden heel mooi dus , ik zou gewoon beginnen hoor
Ja ik ben er gisteren ook inderdaad mee begonnen Nu maar kijken of ik over 3 weken gewoon weer ongesteld word. Ik hoop het wel, dan ben ik waarschijnlijk ook van die buikpijn af. had jij dat ook meesa?
ohja hoor , ik had elke dag beetje krampen en buikpijn alsof ieder moment kon beginnen maar niks zette door , na pil gebruikt was het gelijk over
Ja dat heb ik dus ook maar het zet ook niet door. Maar ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben en dat het dus waarschijnlijk wel over gaat.
Ben ook begonnen zonder ongi te zijn geweest.Vandaag m'n laatste pilletje dus m'n ongi zit er wel aan te komen. *zucht...*
Nou afgelopen vrijdag heb ik mijn laatste pil genomen en gisteravond verloor ik een klein beetje bloed, maar een paar uur later was het alweer bijna helemaal weg, dus ik was bang dat het een innestelingsbloeding was en dat ik dus toch weer zwanger was.. ik zat helemaal in de stress maar eind van de middag kreeg ik opeens best veel bloedverlies dus zal vast m'n menstruatie wel zijn.. m'n vriend en ik zijn erg opgelucht want we willen wel een tweede, alleen nu nog even niet haha..
Je kan gewoon op elk moment met de pil beginnen. Je word dan gewoon weer ongesteld in je stopweek. Let op dat de eerste strip niet veilig is!