Er was een tijd geleden een mama die vroeg wanneer Woezel en Pip uitgezonden werd op tv. (was net voor de musical werd uitgezonden, maar was niet haar vraag). Nu zag ik vanochtend reclame dat Woezel en Pip v.a. 25 okt. elke schooldag wordt uitgezonden bij z@ppelin. Ik wist niet meer zeker of de vraag van TS al was beantwoord, dus ik dacht ik plaats het nog even. http://www.youtube.com/watch?v=KrCofu7th1U&feature=player_embedded
Dat zei mn moeder al maar ze wist niet waar! Super! Weet zeker dat Finn het geweldig vindt! Als hij nu ook maar een plaatje ziet van ze gaat ie al zingen...LAAAALAAALAAAA
Ja, leuk lijkt me dat! Zijn net vorige maand met ons dochtertje van 3 naar het Woezel en Pip theater geweest....super!
Mijn zoontje is ook fan! Hij kan het verhaaltje van woezel en pip in het bos (boek deel 4) al helemaal opzeggen! haha
Yw! En veel plezier allen. Hier ook een meisje met een voorliefde voor Woezel en Pip, dus ook wij zitten klaar.
Heb net kaarten besteld voor de voorstelling van 28 dec in het Kunstmin.. Allleeen is ze dan nog geen 3 Ze vind het zo leuk, dat ik de gok maar neem
Woezel en pip op de tv ja?? Bij zappelin das mooi! Mijn kids zijn er gek op, vooral mijn zoontje sinds dag 1 toen hij die woezel knuffel kreeg (met zn eerste verjaardag) issie er verzot op! Ding is echt heilig voor um.. haha
Ooeh dat is waanzinnig! hier een mega fan van Woezel & Pip, ik heb nog geen kinderen maar ik heb al wel wat spullen ingeslagen voor het geval het niet meer te koop zou zijn we zijn al een jaar bezig zwanger te raken maar helaas mag ik nog steeds geen W&P kamer inrichten naja voorlopig moet ik het maar doen met de boekjes etc.. ik vind het zo kei erg dat Guusje haar suc6 nooit heeft kunnen mee maken, ze heeft zo'n goeie zet gedaan om kinderboekjes te gaan schrijven RIP Guusje