Laatste 10 weken aftellen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Essie28, 8 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Vanaf vandaag zijn voor mij de laatste 10 weken ingegaan.
    Ik besef nu dat het dichterbij komt en ik word daar best zenuwachtig van.
    Maar aan de andere kant kan ik echt niet wachten om mijn kleine in me armen vast te houden.

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Ben stiekem toch ook wel aan het aftellen geslagen......

3. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja komt hard dichterbij nu, vind ik ook. Nog 5 weekjes werken, kijk nu wel uit naar mijn verlof!

4. oxbow

oxbow Niet meer actief

Hier ook aan het aftellen geslagen hoor!!

Hier mijn laatste officiele weekje werken begonnen, al is het nog onduidelijk of ik volgende week nog 1 a 2 dagen moet werken en dan hoop ik ook dat alles boven klaar is en alles klaar kan maken voor de kleine.

Succes met de laatste weken.

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    mijn laatste werkdag is 31jan. Maar ik denk dat ik me ga vervelen thuis.
    Hebben jullie al ideeen?

6. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik wou dat ik in zo een goede conditie was dat ik me zou vervelen thuis,ik kan al weken niet meer uit de voeten,alles gaat moeizaam en pijnlijk.ik tel dus mee af

7. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    komt nu idd heel erg dichtbij.

8. Memmie1986

Memmie1986 Actief lid

3 jun 2013
    409
    0
    0
    Jaaaaa ik ben ook aan t aftellen! Eindelijk!

9. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik verveel me niet thuis hoor :D, maar ja heb er nog 4 rondlopen waarvan de jongste net 1,5 is.
    Plus de ziekenhuisbezoekjes die we de komende weken nog hebben met haar, dus nee vervelen doe ik me niet.
    Al zou ik het soms wel lekker vinden om eens even een dagje niets te moeten en gewoon lekker kan toegeven aan de zware vermoeidheid, maar ja dat zit er hier niet in.

Maar ik moet zeggen bij de eerste zwangerschap heb ik me ook niet verveeld thuis, was altijd wel ergens heen of lekker in huis aan het rommelen.
    Toen had ik nog niet zoveel last van mijn bekken door de zwangerschap en dat is iedere zwangerschap erger geworden dus echt lekker in huis bezig zijn zit er ook niet in, maar ach mijn tijd komt wel vol.

10. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113

Ooh okee dan heb je genoeg te doen inderdaad. Wat heb je dan een lekker groot gezin gezellig hoor!

Dit is mijn eerste dus weet echt niet wat me te wachten staat en verder heb ik thuis eigenlijk niks te doen.
    babykamer is af kleertjes heb ik gekocht. Maargoed ik denk dat die 6 weken wel snel om zijn. En dan beginnen de slapeloze nachten dus ik kan net zo goed nu lekker uitrusten.

vannacht had ik echt een rare droom. Ik droomde dat de baby eruit kwam maar niet van beneden maar gewoon uit me buik weirddd

11. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik heb ook veel last van harde buiken en door me rug kan ik soms niet eens bewegen maar gelukkig is dat wel vaak na een paar uur over.. waar heb jij precies last van?

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Hey dames, er is nog een topic van de laatste 10 weken die ergens in december gestart is, daar is het ook niet heel druk nog
    misschien is het leuker om de 2 te combineren?? want daar zitten dames bij die ongeveer net zo ver zijn als die ik hier zie reageren

13. Wen9

Wen9 Lid

30 jul 2013
    43
    0
    0
    NULL
    Ik ook al de 10 weken ingegaan! Ik vind het vooral heeeel erg spannend wat er allemaal gaat gebeuren. Hier is nog niks gedaan aan de babykamer dus ik heb nog genoeg te doen de laatste weken. Ben ook niet aan het werk, werk wel vanuit huis maar een paar uurtjes per dag dus kan in de middag lekker slapen. Zondag komen alle spulletjes dus dan kan ik aan de slag.

Ik ben zoooo benieuwd hoe ze er uit gaat zien!!:)

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Is dit ook jouw eerste?
    Nou heel veel succes ik vond t heel leuk om de babykamer in elkaar te zetten en decoreren..

Klopt ik heb dat ook haha hoop zo dat ze op my gaat lijken hahaha

15. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ja klopt ik zag het maar daar zijn de dames veel verder dan ik.
    Voor my is het pas gister i gegaan vandaar..

16. Wen9

Wen9 Lid

30 jul 2013
    43
    0
    0
    NULL
    Ja, ik heb ook gekeken ja ze zijn daar rond de 34 +, helaas ben ik zover nog niet. Maar ik moet zeggen; de weken vliegen voorbij!!

Ik hoop dat ze een mooie combi van ons allebei is, zo gek he dat je je er nog niks bij kan voorstellen (tenzij je een 3-d echo of iets hebt gehad).

17. Lizz83

Lizz83 Actief lid

29 jul 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik ben niet zo bang om me te gaan vervelen hoor! Ga met 36 weken met verlof en al bedacht om dan lekker met vriendinnen af te spreken en mijn schoonzusje. Kleertjes wassen, eens met een boek op de bank of een serietje kijken.....

Maar misschien heb ik daar allemaal geen puf meer voor haha.
    Het kamertje hebben we iig een eind af, super leuk om te shoppen en t aan te kleden.

Had het andere topic ook wel bekeken, maar ik dacht dat ik niet ver genoeg was voor daar ;)

18. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Mag ik mij hier ook toevoegen met 33+1 ???

19. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik wilde eerst ook tot 36 weken werken omdat de tijd dan gewoon sneller gaat maar helaas heb teveel last van harde buiken en me rug. Dus ben verplicht eerder met verlof te gaan.

Hebben jullie de groei echo al gehad?

20. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113

Natuurlijk mag dat!

Wanneer ben jij uitgerekend?

Deel Deze Pagina