Ik merk dat mijn weerstand sinds mijn zwangerschap echt heel laag is. Buiten mijn zwangerschap om, was ik 'nooit' ziek. En nu al 2x in 1 maand tijd. Vorige maand had ik de buikgriep en deze week het verkoudheidsvirus + grieperig. Ik eet verder gezond. Eet fruit en groente. Drink melkproducten en sapjes. Maar toch lijkt het me nu goed om een vitamine erbij te slikken. Maar nu is er zoveel keus! Wat is een goede keus? En waarom? Hopelijk helpt dat mij de laatste 3 maanden nog even .
Ik slik Gravitamon. Mijn huisarts heeft het ook aangeraden. Slaap je ook goed? Ik bedoel lang genoeg?
Slapen gaat redelijk. Word 1x per nacht wakker voor plassen. Sinds vorige week gaat het slapen niet zo goed. Maar dit is vanwege de verkoudheid. Gebruik nu al neusspray, maar ik hoest ook redelijk veel (al word dit nu ietsje minder, gelukkig).
gebruik hier ook gravitamon en extra vitamine c. veel meer kun je niet doen, je weerstand is tijdens de zwangerschap nu eenmaal lager. Wat Corina ook zegt, voldoende slaap en rust nemen en goed handen wassen kan wel wat helpen.
Ik slik puur mama van vsm en sinds aantal weken ook vit c. Nu ook aan echinaforce en yakult. Weerstand is drama!
Het is logisch dat je weerstand laag is, ik slikte Puur mama van vsm tijdens de zwangerschap. Na de zwangerschap ben ik Gravitamon gaan slikken, dit kun je blijven slikken zolang je borstvoeding geeft.