Ik heb sinds twee dagen krampen in mijn buik. Het zit ongeveer ter hoogte van mijn navel, lijkt of mijn buik strak wordt (maar hij voelt niet hard aan), doet pijn en trekt dan weer weg. Het komt niet regelmatig. Zouden dit voorweeen kunnen zijn of moet ik het aan mijn darmen wijden? Ik heb namelijk geen idee hoe voorweeen voelen. Hebben anderen dit ook (gehad) tijdens deze periode van de zwangerschap? Gisteren was ik ook misselijk, dus misschien hoort het wel bij buikgriep.
hey, ik heb ook geen idee hoe voorweeen voelen, maar heb de laatste weken wel veel darmkrampen. denk dat t ook niets anders is als darmkrampen, want moet eigenlijk dan bijna altijd naar de wc. maar misschien is het bij jou wel anders.
Ik moet dan soms wel en soms niet naar de wc. Best wel lastig soms, dat zwanger zijn. Het zit bij mij echt aan de zijkanten van mijn buik.
kan beide zijn meid...oefenweeën doen meestal niet zeer en zijn ook niet regelmatig dus het zou kunnen...vrouwen kunnen hier al vanaf een week of 20 "last"van hebben zonder dat ze er erg in hebben... het kan natuurlijk ook een beginnende buikgriep zijn, als het minder wordt nadat je naar het toilet bent gegaan weet je eigenlijk wel waar het waarschijnlijk aan ligt... tis in ieder geval heel normaal dat je "ze" nu kunt gaan voelen... succes met de "laatste loodjes" meid...
niet iedereen is hetzelfde meid...de 1 voelt er niets of weinig van terwijl het bij de ander wel "zeer" doet wanneer het echte weeën zijn moet je ze "klokken" weeën komen echt heel regelmatig waar je de "klok" op gelijk kunt zetten en ze houden in het begin een seconde of 45-50 aan waarna je weer opnieuw kijkt of er dezelfde tijd tussen zit tot de volgende "wee".... succes meid... gr.smoekie
Oh Lieve Prinses, Het zit nu ook allemaal niet mee he? Het zouden inderdaad oefen weeen kunnen zijn. Ik leef iniedergeval met je mee hoor. Liefs, Vier
Thx, vandaag al veel minder last gehad. Ik denk zo'n twee keer maar. Ik ga er maar vanuit dat het mijn darmen zijn.
Een week of twee geleden had ik ook last van voorweeen; althans dat dacht ik. Ongeveer 5 uur later was ik moeder van een zoon! Ruim 3 weken te vroeg geboren... Als ze echt pijn gaan doen, zou ik even bellen naar je verloskundige voor de zekerheid!
ik had ook krampen in mijn buik, maar dan wel mijn gehelebuik, het bleek indalingspijn te zijn maar ja iedereen is anders