Hallo mamma's, Ik las laatst een interessant stukje over gezinnen waar meerdere kinderen van hetzelfde geslacht in voor kwamen. Weet niet meer waar ik het las, maar wetenschappelijk onderzoek had aangetoond dat dit dus vaak erfelijk bepaald is dat bijv. de zaadcellen die meisjes maken, bij deze mannen dus sneller zijn en visa versa. Ik vroeg me dus af bij wie deze theorie opgaat! Bij ons in ieder geval, onze tweede blijkt ook een meid En voor meiden met een derde of meerdere kids, ben ik ook wel benieuwd of de theorie dan nog van toepassing is?? Groet Snoozie
ik weet niet of het klopt hier mijn man is de enige jongen thuis ben in verwachting van een jongen en heb al een meid
We hebben een knul en krijgen nu een meid! MIjn ma en schoonma hebben ook beide een meid en een knul, dus hier gaat het niet op. kus miek
1ste meisje 2de meisje 3de jongen en nu weer zwanger van een meisje (al is het deze keer van een andere partner)
Leuk om te lezen dat het toch wel verschillend is, maar ook best een paar keer (bij de eerste twee kinderen) opgaat! Interessante theorie, hahaha!
Mijn 1e is een meisje Mijn 2e en 3e zijn jongens Ik ben zeer benieuwd wat ik nu krijg. Bij ons in de familie heeft iedereen als 1e een meisje en als 2e een jongen. Behalve mijn broer en tante. Bij ons is het dus steeds om en om. Ik ben daar ook weer een uitzondering op want ik kreeg 2 jongens na elkaar. Het is wel grappig dat zowel aan mijn moeders kant als aan mijn vaders kant dit zo is. Liefs Gwen
Hier onze eerste een meisje, en onze tweede wordt ook een meisje. Hier klopt het dus wel. Bij mijn moeder was het ook eerst 2 meisjes. Bij schoonouders niet die eerst een jongen en toen 2 meiden en toen weer 2 jongens.
mijn kids zijn een jongen en een meisje....en mijn zus een meisje in een jongen.... mijn zus in ik waren met 2 meiden thuis....haar man met 2 jongens en mijn man met 3 jongens en 1 meisje
Ik heb een eerst een jongen gekregen en daarna een meisje. Ik heb een zusje en een broertje(ik ben de oudste) mijn vriend is enig kind.