hoe voelde jullie het als het zover was?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1407, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1407

1407 Lid

21 okt 2014
    45
    0
    0
    Hey meiden,

Ik zit in mijn 37ste week van mijn zwangerschap,
    en heb al de hele dag last van rugpijn en buikkrampen..
    Het komt en gaat en bijna telkens met 8 minuten tussen..
    Maar ik denk dan het is nog te vroeg !

Wat voelde jullie toen het zover was ?

2. Mamske

Mamske Bekend lid

5 feb 2014
    757
    20
    18
    Vrouw
    Draagconsulente
    Vanaf 37 weken is het niet meer 'te' vroeg, alleen nog wat aan de vroege kant, dus ik zou me niet teveel zorgen maken ;)

Heb je al een lekkere warme douche genomen? En neem je genoeg rust?
    Rommelen hoeft in principe niet te betekenen dat de baby er meteen aankomt. Ik heb al krampen / voorweeën sinds 36.3 weken en nog altijd geen baby... Maar als je twijfelt omdat het zoveel is, dan zou ik gewoon even bellen met de verloskundige. Die worden liever teveel gebeld dan te weinig ;)

3. 1407

1407 Lid

21 okt 2014
    45
    0
    0
    ik neem elke ochtend een douche om fris te zijn, en ik ben altijd te vinden in de zetel.. dus ik denk niet dat het daar aan ligt.. Maar er wordt gezegd dat ik mij geen zorgen moet maken dat mijn lichaam zich aan t voorbereiden is :)

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ze zeggen altijd als t zover is weet je t (uitzonderingen daar gelaten)
    Maar t is echt waar. Hier zw van de vierde. De andere keren ook veel gerommel gehad en getwijfeld. Maar de eerste echte wee! Die is zooooo duidelijk.

Dus zolang je denkt is dit het? Is het het meestal niet

5. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik merkte eerst een roze slijmpropje op na het plassen. Heel die dag had ik om de half uur licht krampjes en s nachts twee uur veel sneller achterelkaar en heviger toen verloskundige gebeld ze kwam had al 2,3 cm ontsluiting. We mochten al naar ziekenhuis.

6. fluitekruid

fluitekruid Fanatiek lid

5 okt 2011
    1.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn borsten gingen melk aanmaken, maar dit had ik niet door dus toen kreeg ik heel gezellig borstontsteking.... twee dagen later was thijs geboren.

7. rijkdom

rijkdom Lid

14 jun 2014
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit dus, als het echt zover is is er geen twijfel

8. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik verloor 's ochtends de slijmprop en had toen de hele dag wat krampen. Had niet het idee dat het zou beginnen.
    20:30 begon het toch door te zetten en om 10:00 de verloskundige gebeld. Zij zei "Dit gaat goed meid, 3 cm ontsluiting. Jij gaat vannacht of morgen wel bevallen." toen dacht ik pas, "Oh, het gaat dus echt beginnen" :p
    01:20 was meneer er :)

9. 1407

1407 Lid

21 okt 2014
    45
    0
    0
    het is fijn om jullie verhalen te lezen :)

10. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    hier braken de vliezen om 03.30. In de loop van de ochtend met vlagen een pijnlijke onderrug en harde buiken! Dat werd alleen maar erger en kwam sneller opzetten. Dan voel je indd wel of het voorwerk is of het echte! Om 23.54 is ons mooie ventje geboren met een zwangerschap duur van 37w2d

Deel Deze Pagina