Bij mijn eerste zwangerschap was ik absoluut niet misselijk. Nu van 7 weken tot 12 weken de héle dag musselijk geweest. Kan dit met het geslacht van de baby te maken hebben?
Hier min of meer dezelfde zwangerschap, wel een paar kleine dingen anders (meer misselijk, langer vemoeid) maar die kan ik ook wijten aan dat dit de tweede zwangerschap is en er al eentje rondloopt . Het is in ons geval wel een meisje nu, eerste was een jongen. Vriendin had een totaal andere zwangerschap en dat was toch echt weer een jongetje. Dus het kan maar hoeft dus niet.
Nee in principe niet. Elke zwangerschap is anders. Ik heb 2 zoontjes en nu in verwachting van een meisje. Ik heb nu ook alle kwaaltjes die je kan bedenken terwijl bij de vorige 2 nergens last van gehad. Gewoon toeval denk ik haha
Volgens mij staat dat echt los van elkaar, al moet ik wel zeggen dat ik bij mijn twee dochtertjes (eentje zit nog in mijn buik ) wel misselijker ben geweest dan bij mijn zoontje.
Denk het niet. Hier beide zwangerschappen dezelfde kwaaltjes (ook misselijk en overgeven) maar toen zwanger van een jongen en nu van een dochter. Heb nu als enige verschil vanaf het begin een verschrikkelijke huid terwijl ik dat bij de vorige zwangerschap helemaal niet had. Maar ik denk dat elke zwangerschap anders is en je het niet echt moet vergelijken, denk iniedergeval niet dat je kwaaltjes wat zeggen over het geslacht.
Nee zegt niks over geslacht. Bij mij: 1e misselijk- jongen 2e misselijk- meisje 3e niet misselijk - meisje 4e niet misselijk - jongen Wel jammer dat je deze keer misselijk bent. Vond mijn laatste 2 zwangerschappen een stuk beter te doen in ieder geval. Hopelijk gaat het snel over!
Mijn moeder heeft allemaal dezelfde zwangerschappen gehad en heeft twee jongens en twee meisjes. Ik was de eerste niet misselijk en tweede wel, was toen al aan het overgeven voor mijn nod en heb twee jongens.