Week 36; Oefenweeën, harde buiken, indalen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik heb een rotnacht achter de rug. Gister eind vd middag had ik al beetje last van mijn buik, harde buik. Maar niet zo erg dat het me in de weg zat. Gisteravond was het wat erger, niet constant harde buiken, maar ik kon nog maar op 1 manier zitten; gewoon op de bank met voeten op krukje of op de grond. Helemaal niet meer lekker met benen op de bank(dat heb ik tot voor kort gewoon kunnen doen namelijk). Dat ging zo zeer doen onderin. Had echt het idee dat die kleine met zn koppie meer gezakt is.
    Ook moet ik oppassen met hoe ik op de bank lig, of in bed, het begint nu echt allemaal heel erg te trekken enzo. Soms doet het gewoon zeer als ik beetje gek lig of me omdraai.

Vannacht was helemaal een ramp. Alsmaar harde buiken, en ook weer onderin buik vervelend gevoel. Ik werd er gewoon niet lekker van!:( net of ik ongesteld moest worden, maar het waren geen menstruatiekrampen. Het was best warm op slaapkamer en ben gaan slapen onder alleen een dekbedhoes, maar kreeg zo de rillingen van dat nare gevoel dat ik een dekbed over me heen heb gegooit. Heb wel vaker vervelende nachten, maar kreeg het nooit koud doordat ik er niet lekker van werd.

Wat is dit nou? zou kindje al aan het indalen zijn, zijn het oefenweeën of gewoon harde buiken....:(
    Ben eind aug. uitgerekend, maar heb het gevoel dat die kleine eerder gaat komen...

Deel Deze Pagina