Hallo, Ben net nieuw bij dit forum en ik ben op zoek naar meiden die het zelfde ongeveer hebben meegemaakt als ik. Op 26 juni 2009 was ik inmiddels 41 wk en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Omdat ik overgewicht heb liep ik mijn gehele zwangerschap onder controle bij de gyneacoloog en zou het ook een zh bevalling worden. Ik moest mij op 26 juni melden voor een ECG van de kleine en om te kijken of er wat aan het rommelen was. De ECG was goed en in eerste instantie zou ik door mogen lopen tot na het weekend, enkel toen de Gyneacoloog inwendig onderzoek en een echo deed bleek mijn vruchtwater achteruit te zijn gegaan. Ik zou de dag erna worden ingeleid, maar er was geen ruimte op de verloskamer, dus moest ik mij binnen uur melden op de verloskamer. Snel naar huis om partner op te halen en snel naar zh. Ingeleid maar weeen werden te hevig dus een ruggeprik. na 8 uur had ik totale ontsluiting en mocht ik meepersen enkel na bijna 2 uur persen en 6 vacuumcupjes geprobeerd te hebben, kreeg ik een spoedkeizersnede enkel op het moment dat onze dochter geboren werd en de gyneacoloog weer terug mijn buik inging ging het mis, ik voelde alles wat ze deden. Dit waren helse pijnen en ik ben ook gelijk onder narcose gegaan. Later bleek omdat ik al een ruggeprik had gekregen ze geen 2de konden plaatsen voor de keizersnede want deze word anders gezet dan om de weeen op te vangen.