Ik ben onwijs misselijk door m'n zwangerschap, en als ik veel (water) drink wordt dit nog erger, dan krijg ik zo'n "klotsend" gevoel in m'n maag. En verder vergeet ik ook vaak om te drinken, ik neem me vaak voor "nu ga ik goed drinken".. maar dat houd ik dan maar hooguit een paar uurtjes vol en daarna vergeet ik het weer. Wie heeft dit ook, en wat doe jij eraan??? Hoe kun je consequent genoeg drinken??
Ik zou een flesje vullen met wat drinken zodat je elke keer kleine slokje kunt nemen. Het is namelijk wel erg belangrijk dat je goed drinkt, helemaal met dit weer.
Ik loop wel de hele dag met een flesje water, maar dan nog drink ik er te weinig uit, dat merk ik doordat ik te weinig en te donker plas.... misschien is inderdaad die wekker op m'n telefoon wel een idee... even kijken of dat op de mijne kan.
Ik drink ijs water en soms citroen erin of beetje siroop kan geen kwaad heeft het toch beetje andere smaak en koud is veel lekkerder vind ik vooral met dit weer dat kraankoude water krijg ik ook niet weg.
Ik herken het wel, ik merk ook dat ik niet veel trek in drinken heb juist door de misselijkheid. Ik vind Spa citroen met gember wel heel lekker op de misselijke maag, weet niet waarom.