Ja, ben erg blij dat ze aan huis komt. Heb vandaag wel iets meer pijn, maar merk wel dat het beter gaat qua soepelheid. Hebben nu afgesproken dat ik elke dag een stukje meer ga lopen. Gister van de gang naar de tuin, vandaag de tuin uit naar de stoep en morgen weer een paar meter erbij. Pfff valt me wle zwaar hoor, maar ik moet wel. Wordt helemaal gek thuis!
Sinds 3 weken ben ik heup/bekken klachten gaan krijgen, hiermee ben ik al wel bekend vor de zwangerschap. Nu heb ik vorige week met pijnstillers op gewerkt en blijkbaar over mijn grens gegaan. 's nachts word ik huilend van de pijn wakker, enige dat verlicht is als mijn man me masseert. Van de VK doorverwijzing naar Fysio gehad, maar de bekkentherapheut is op vakantie...heb erop gestaan eerder en afspraak te krijgen en gelukkig kan ik volgende week bij een ander terecht. Maar zit nu met het volgende: Ik kan zo absoluut niet werken... maar ik heb vanaf vrijdag vakantie. Ik zou 3 dagen naar mijn ouders gaan die een huisje in Oosterhout hebben.... Als ik me ziek meld weet ik zeker dat ik geen toestemming krijg van me werk om op vakantie te gaan.... pffff Iemand nog andere tips tegen de pijn?
Noatje, wat lastig! Vraag anders eens aan je huisarts hoe het zit en of je wel op vakantie mag dan. Tips heb ik niet helaas... Hmpf Bol.com biedt het boek van Cecile Röst niet aan! Weet iemand waar ik 'm kan bestellen? Of eventueel over kan kopen van iemand?
Ja, op die link zat ik dus, maar rechts boven in staat dat ik het niet kan bestellen omdat ze het boek momenteel niet aanbieden
Nou, dát is raar!? Ik heb em echt vorige week (wel met vertraging) hier binnen gekregen. Misschien dat ie tijdelijk even op is...? Dat zou wel ontzettend jammer zijn zeg!
Ik heb het boek geleend bij de bibliotheek... Wat ziek zijn en vakantie betreft. Ik ben, toen ik ziekgemeld stond wegens mijn whiplash, gewoon op vakantie geweest. Heb hiervoor toestemming gekregen van de bedrijfsarts. Je mag alleen niet op vakantie naar een bestemming die je herstel niet bevordert of zelfs tegenwerkt. Wanneer dit niet het geval is, kun je gewoon gaan. Althans, dat was bij mij het geval. Anders: je de dag voordat je gaat weer beter melden...
Ik ga naar een vakantiehuisje hier niet zo heel ver vandaan met whirlpool lijkt mij alleen maar positief toch Het was ook de bedoeling te gaan zomereftelingen aankomende zaterdag (2e dag van mijn vakantie) met mijn familie.... en dit zou misschien wel door kunnen gaan als ik me er bij neer kan leggen met de beslissing in de rolstoel te gaan
Lijkt mij prima te kunnen En wat de zomerefteling betreft: het voordeel van een rolstoel is dat je niet in de rij hoeft, maar meteen door de 'invalideningang' naar binnen kunt gaan. Het is even een 'stap', maar zo kun je van je nadeel wel een voordeel maken...
@Vlinder; als bol.com hem niet heeft, zou je even kunnen zoeken via www.vergelijk.nl Ws. vind je hem dan wel...
Ook niet... Ik ga zo even de boekwinkel bellen en vragen of zij 'm voor me kunnen bestellen. Oh trouwens, als je eenmaal in een rolstoel zit, ben je blij hoor! Hte is een hele overwinning, maar als je genoeg pijn hebt doe je het echt wel. En er zitten idd voordelen aan, niet meer in de rij staan gnagna! Maar daar staat tegenover dat mensen denken dat je automatisch debiel bent en dus tegen je 'duwer' gaan praten :s
Yay! Mijn fysio had het boek liggen en ben het nu aan het lezen. Ik moet echter bekennen dat zij mij dus precies al die oefeningen heeft gegeven, maar dat ik ze dus niet trouw uitvoer. En het boek legt heel goed uit waarom: ik ben bang! Dus ik ga 'even' proberen die angst te overwinnen en dan hoop ik verbetering te zien over een paar weken!
En het voordeel daarvan is dat je een heel goede reden hebt om even lekker hormonaal tekeer te kunnen gaan zonder jezelf echt in te houden Of ben ik nou een heel erg kreng?
Hahaha ja je bent een kreng! Nee hoor, het is veel leuker om ze liefjes aan te spreken. Dan krijgen ze een boei van hier tot Oezbekistan muawhaha!
Ik heb de reacties niet gelezen (sorry, het is echt te warm), alleen je openingspost. Je bent al een eind in je zwangerschap maar waar je heel veel baat bij kunt hebben is een goede ortho manueel arts. Die kan in ieder geval tot 7 maanden behandelen. En vanaf 6 weken na je bevalling. Ik heb zelf regelmatig last van lage rugklachten (gescheurde tussenwervelschijven) en hij helpt me er altijd in no time bovenop. Hoe en wat dan ook, heel veel sterkte meid. Met veel pijn valt genieten en de moed erin houden niet mee!
Hoi Vlinder, Heb dezelfde klachten en heb een goeie bekkenspeciliast. Mijn bekken vallen qua pijn nu wel mee. Maar die zenuw! Kan niet ver lopen niet in de rij staan en zitten doe ik alleen lekker op mijn eigen bank en dan het lounge gedeelte! Moet nog 17 weken en zit nu al 3 weken thuis. Ze vinden dit op mijn werk ook echt niet luek. En o ja heb ook nog vandaag te hroen gekregen dat ik een blaasontsteking heb! baal dus als een stekker!