Bekkeninstabiliteit en ischias, wat te doen?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlinder84, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Carla, dan raad ik je echt het boek aan dat hierboven beschreven wordt. Ik doe de oefeningen nu een dag (meerdere keren) en ik merk nu al verbetering! En dat ze het op je werk niet leuk vinden... Nee, jij geniet ervan zeg!

Pendrag, het is nog steeds veel te warm :( Maar bedankt voor je tip. Ik hoop echter vooruitgang te blijven boeken met het boek dat ik nu lees.

2. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    nee niet echt.
    Het weer werkt ook niet echt mee. Kom nu helemaal niet graag buiten!

Zal morgen even voor dat boek kijken.

3. Vlinder84

Hij is lastig te vinden, ik kon hem nergens bestellen. Dus als het je niet lukt, dan wil ik hem wel ff scannen maar wel ssst hoor ;)

Oh en trouwens voor ik het vergeet! Ik heb vorige week hele sexy schoenen gekocht haha. Maar ze lopen als een tierelier! Ik heb mede dankzij die schoenen minder last van mijn bi. Kijk hier even http://www.schoutenschoenen.nl/ en dan naar finn comfort... De schoenen zijn om te huilen zo lelijk, maar als je er weer door kunt lopen dan is het het waard! En wel de platte variant nemen he, geen hakken en het liefst met bandjes voor en achter. De schoen straks aansnoeren en serieus: ik liep de winkel in met krukken, liever gezegd strompelde. En liep zonder stokken de deur uit!

4. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    vandaag een brief gehad van de bedrijfarts dat ze doorgeeft aan mijn werkgever dat ze denkt dat ik voorlopig niet terug kom naar het werk door mijn klachten.
    Aan de ene kant ben ik blij dat ik haar achter mij heb staan en dat ik niet gedwongen wordt te gaan werken.
    Aan de andere kant mis ik het werken wel. Huis wordt zo klein!

5. Chez dre

Chez dre Lid

3 jul 2008
    64
    0
    0
    :confused:AUW!
    Ik wild even zeuren over pijn in mijn stuitje dat zo lekker door trekt naar kont heup en bovenbeen, het is vorige week begonnen maar word met de dag erger....maar als ik dit lees valt het bij mij wel mee....

Ik hoop dat het nog een beetje uit te houden is en dat je snel weer op de been bent en lekker kan genieten..!

6. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Hoi hoi,

Bekend, verhaal ik begrijp helemaal hoe je je voelt.
    je voelt je echt waardeloos, wanhopig, je wilt wel maar het lukt niet...ik had ook al voor de derde maand last van BI. Ik zit inmiddels in de ziektewet. Ben ook begonnen met krukken en heb er nu een rolstoel bij, in eerst instatie wat tranen over gelaten maar het is echt een hele uitkomst, samen even lunchen gaat een stuk beter, je hoeft er niet naartoe te lopen, en kan blijven zitten. zitten is natuurlijk ook niet altijd ideaal..maar het is beter iets dan niets.
    je bed alvast op klossen zetten helpt ook met in en uitstappen.

en wb douchen, er staat bij ons een plastic tuinstoel onder de douche en een krukje op mijn voeten op te zetten.

het enige waar je rustig van kunt worden is eraan toegeven..dat heeft mij ook erg veel rust gebracht. geniet van de kleine dingen, je trappende kindje. Vraag ook hulp van bijvoorbeeld ouders of schoonouders.
    Wat ik deed in het begin dat ik alleen maar op bed lag, mijzelf verslonzen..toen heb ik mijn haar laten knippen, wenkbrouwen laten doen, en ik voelde me echt weer mens. Probeer dat soort dingen te blijven doen om jezelf goe dte voelen anders is het einde niet in zicht.

Liefs

7. Vlinder84

Sandhya, ik voel me een stuk beter omdat ik het voek van Cecilia Rost heb gelezen en haar oefeningen doen. Ik heb ook in een rolstoel gezeten, maar loop nu helemaal zelfstandig de trap op en af, en kan ook wat langere afstanden lopen (niet te gver, maar dat komt ook doordat mijn conditie 0,0 is nu). Echt, die oefeningen werken als een tierelier!

Deel Deze Pagina