hoge bloeddruk en eiwit

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cle23, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    Dames,

Ik heb jullie hulp nodig. Gister is gebleken dat mijn bloeddruk te hoog is. Bij de automatische bloeddrukmeting (om de 5 minuten een half uur lang) varierend van 85 tot 99 onderdruk. Daarnaast hebben ze schijnbaar ook eiwitten in mn urine gevonden. Ze hebben me niet verteld of daar waardes aan gekoppeld zijn. Weet iemand dat? Ik ben vervolgens gewoon naar huis gestuurd met de booschap over zondag weer terug te komen voor een nieuwe meting en controle van de urine. Is dit niet vreemd? Had ik niet meteen in het ziekenhuis moeten blijven?

Ik maak me best wel zorgen namelijk.

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Nee hoor ik ben destijds ook weer gewoon naar huis gestuurd. Met medicijnen weliswaar, dat wel. En die bleken uiteindelijk niet te werken, maar goed.
    Mocht je je nou in de tussentijd ineens veel slechter gaan voelen, gewoon gelijk aan de bel trekken. Anders kun je vast wel gewoon tot zondag wachten.
    Ik weet niet hoe hoog je bloeddruk normaal gesproken is maar heel extreem hoog lijkt hij me nu ook weer niet (tenzij je normaal gesproken een hele lage onderdruk hebt)

3. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Waarom heb je het niet gewoon in het ziekenhuis gevraagd?
    Als je zorgen maakt, kan je altijd even bellen! ;)

Hoge bloeddruk in combinatie met eiwit in je urine kan een reden zijn waarom je zondag terug moet komen om het opnieuw te controleren.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoe gaat het nu met je?

5. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Ik moest wekelijks terugkomen met urine en steeds weer naar het ziekenhuis aan de ctg en bloedafname....... de laatste keer was met 38+6 en toen werd ik de volgende dag ingeleid, omdat toen de waardes (eiwit in urine en bloeddruk) te hoog waren. Maar vanaf 34 weken ongeveer zat het er al aan te komen :D.

Deel Deze Pagina