hey dames, sinds mijn keizersnede 5 maand terug heb ik aanhoudende klachten. Heb continu hoofdpijn,wazig zicht,concentratie problemen en sinds enkele dagen verdoofd/verlamd gevoel aan de linkerkant van mijn gezicht. Merk ook dat tegen de avond ik mij hard moet concentreren om te praten. De HA heeft mij doorverwezen naar het ZH voor een NMR. Iemand ervaring? iemand die zich herkent in mijn verhaal?
Hey Petatje, Nee ik kan je niet helpen vrees ik en dit klinkt heel vervelend. Is dit al vanaf het begin zo? Hopelijk vinden ze snel een oplossing voor je!
nou das nie niks wat je hebt. Is het toeval of zou het door keizersnede komen? Is de bevalling goed verlopen of was het schrikken,teleurstellend ect? Als dat laatste het geval is dan zou het kunnen wezen dat er een trauma is ontstaan(mijn ervaring)en dat zou met een EMDR behandelt kunnen worden, heb er een topics over geplaatst. Hoop dat het niks ernstigs is en dat je snel weer beter voelt. sterkte!
bedankt voor de reacties. Heb het sinds de keizersnede. De dagen erna heb ik geklaagd bij de vk over wazig zicht en hoofdpijn maar ondanks dat ze zeiden dat ze er een neuroloog gingen laten komen kijken is er niets mee gebeurd. sinds dan heb ik het. De hoofdpijn/wazig zicht heb ik vrijwel continu. De andere klachten sinds een dag of 5 nu denk ik. De keizersnede op zich vond ik niet zo schrikwekkend. Natuurlijk was ik nerveus. De dagen erna vond ik wel heel teleurstellend en heb dan ook veel gehuild. wat is een EMDR?en wat is jou ervaring dan? ja in ieder geval moet ik woensdag voor een MRI (is hetzelfde als NMR maar in NL zeggen ze MRI ) Natuurlijk probeer ik rustig te blijven maar af en toe spookt er wel wat door je hoofd ja,ze sturen je niet voor niets onder de scanner toch? ach ja,proberen rustig te blijven he...
Wat vervelend zeg. Vraag me af het wel echt komt van een keizersnede. Misschien een tip, begin eens met magnesium pillen te slikken. Er zijn namelijk veel vrouwen die dit te weinig hebben naar een zwangerschap. Ik heb ook een keizersnede gehad. En zag ook erg wazig en was totaal niet mij zelf. Dagelijks hoofdpijn. Sinds ik magnesium slik voel ik me veel beter.
klopt, ik slik ook die pillen en idd sinds ik ze slik voel ik mij stukken beter! heerlijk weer meer engergie enzo, natuurlijk af en toe nog wel moe na een drukke dag of een slechte nacht. maar het helpt wel goed.
Heb je een ruggenprik gehad? Misschien is die niet helemaal goed gegaan? Misschien een klein lekje ofzo?
Oei, klinkt enorm vervelend zeg!!! Tja, inderdaad mss de ruggeprik niet goed gezet ofzo... Hoop dat je er snel vanaf bent!