Ik ben ruim 8 weken geleden bevallen. Net met het naar het toilet gaan dacht ik, nog even voelen hoe het staat met de kleine scheur die gehecht was, die voelt namelijk nog steeds nogal hard (was maar een klein scheurtje, van binnen gehecht). Ineens voelde ik een ronde bol naast de voormalige wond. Volgens mij is het niet mijn blaas, maar de baarmoeder, als ik op het toilet zit is het echt goed voelbaar als een bol, als ik sta is het minder voelbaar. Ik heb de verloskundige al gebeld en ik kan morgen even bellen voor een afspraak in de praktijk, het kon volgens haar van alles zijn. Ik kan makkelijk mijn urine ophouden tijdens het plassen, maar ik heb wel sinds denk ik 2 weken als ik plat in bed lig wat last van 1 lies als ik op mijn buik lig met dat been opgetrokken en als ik plat op mijn rug lig. Kan die verzakking nu nog plaatsvinden?
Ik had 6 maanden na de bevalling ineens een verzakking, dus het kan altijd Gewoon even na laten kijken inderdaad!
Volgens de VK was er niets raars te vinden en zag alles er keurig en rustig uit. Even de bekkenbodemspieren aangespannen en die waren volgens haar keurig sterkt. Mmmmmm, toch te hard gedrukt dan op het toilet? Moest het in de gaten houden en als ik het nog niet vertrouwde even naar de huisarts.
Mooi dat ze niets kon vinden, je kan het beter niet hebben dan wel Maar als je denkt dat er toch wat is, even de HA bellen inderdaad!
Ben gerust gesteld, gewoon een wat verzwakte achterwand door de bevalling, niets raars volgens de gyn, netjes mijn oefeningen blijven doen dan wordt het minder.
Hee Jon ik heb die klachten ook, (6,5maand) ik denk dat ik er ook even voor naar de HA ga. Rare vraag mis maar had je er ook last van tijdens de sex?
Nee, totaal geen last van. Je kunt er trouwens ook mee naar je verloskundige, hoeft niet perse de huisarts te zijn.