Te laat getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caatjeh, 24 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Ik heb de laatste maanden een cyclus gehad van rond de 30 dagen.
    Afgelopen dinsdagavond had ik veel reksbaarslijm. Ging er vanuit dat ik de volgende dag (woensdag) wel een positieve ovutest zou hebben. Woendag voor het eerst een test er tegen aangegooid. Negatieve getest tot aan vandaag. Kan het zijn dat de stijging van de piek eerder is geweest (maandag of dinsdag), en dat woendag de eisprong plaats vond, ondanks een negatieve ovulatietest.

Groetjes Caroline

2. Niet meer actief

hoi meid
    het zou kunnen
    een ovulatie test
    geef positief 1 a 2 dagen voor je eisprong
    maar het kan zijn dat je eisprong wat eerder is geweest
    succes meid

3. Niet meer actief

ja ik ben het met caruli eens!

het kan zijn dat je eitje een keertje eerder op visite was... had je ook niet een licht streepje dan?

xxx Swiggy

4. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Ik had een licht streepje, en de dagen daarna bijna niets meer. Ik heb inmiddels heb geleerd dat slijm ook niet veel zegt. Echter mijn ovulatie zal dan een paar dagen eerder zijn gekomen dan verwacht. Aangezien ik soms een uitschieter heb in mijn menstruatie, dwz een paar dagen later ongesteld word dan verwacht, ben ik maar gaan doortesten.
    Ik merk dat ik er wat onzeker van begin te worden, dacht in begin dat ik het wel kon voorspellen, maar het is toch moeilijker dan verrwacht.

Volgens mij kan ik de volgende keer het beste eerder beginnen met testen en rekening houden met de onregelmatigheden.

Deel Deze Pagina