Bandenpijn door zwemmen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Monic, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames!

Zoals de titel het al zegt.. Wie herkent bandenpijn door t zwemmen?? Gisterenavond zijn we met manlief wezen zwemmen en het viel echt tegen. Ik had echt last van mijn banden en kon alleen maar op m'n rug liggend genieten van t water.

Vandaag heb ik de hele dag al echt aanwezige pijn in m'n onderbuik en ons meisje is ook heel wat rustiger dan normaal.

Ze zeggen dat zwemmen goed voor je is tijdens een zwangerschap maar ik kon echt niet meer dan 3 baantjes zwemmen, terwijl ik het voor m'n zwangerschap 2x per week deed.

Iemand raad?;(

2. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Toch te sterke slagen gemaakt?
    Of de kleine had door het water wat meer ruimte en is lekker actief geweest.
    Durf het eigenlijk niet te zeggen.

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Jaaa ik weet t niet.. Heb nu een kruik op mn buik gelegd. Tijdens het uit en aantrekken van mn zwangerschapsbroek toen ik naar de wc moest, had ik ook al echt pijn.. Zitten, staan is ook geen fijn gevoel. Hoop dat t n beetje overgaat:(

4. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Geen raad, maar ik heb er ook last van tijdens en na het zwemmen!

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Bij mij was zwemmen juist het enige aan beweging dat nog kon zonder harde buiken, maar ik was wel een fanatieke zwemmer. Iedere beweging zorgde voor harde buiken, maar zolang ik zwom of in het water lag: niets, heerlijk. Misschien toch net teveel geweest of in combi met een groeispurtje?

6. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.157
    23.238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik vond zwemmen ook helemaal niet fijn. Heb het maar 3x gedaan, toen was ik er klaar mee.

Deel Deze Pagina