Hey meiden, Ik ben op zoek naar positiemode dat niet al te duur is, maar wel mooi. Heb op dit moment 1 jeans, die ik dus bijna altijd aanmoet, verder pas ik niets meer. En nu worden de shirts ook al te klein. (lees, te kort) Dus, hebben jullie tips? Vind 30,- voor 1 simpel shirt nogal duur
Ik heb de leukste dingen op Marktplaats gevonden voor weinig geld. Anders zijn Hema, H&M en C&A goedkope winkels.
Je hebt in veel winkels van die lange hemden. Ik heb er laatst van Pieces gekocht, 2 voor 16 euro geloof ik. Deze kun je onder je gewone shirts aan, en hoef je niet perse positie shirts. Mijn eerste zwangerschap had ik dan ook maar 3 echte positie shirts. En nu de zomercollectie er aan komt, kun je kijken naar broeken met een elastische band. Zo heb je bij de Takko broeken van 12 euro met een elastische band, die prima een seizoen mee gaan. En nu heb ik voor het eerst een broek op mp besteld....ben benieuwd. H&M vind ik overiges bagger zitten...!
De hema heeft neutrale positieshirtjes (en ook andere dingen). Die vallen ook langer en ik vind ze heerlijk zitten. Ook niet zo duur trouwens.
Ik vind de positiebroeken van de H&M het fijnst. Heb er nu 3 jeans broeken van, en ze zitten als gegoten. Vind mijn buik er ook het mooist in, toch ook wel belangrijk. Heb 1 broek van mamalicious, en het is een vreselijk ding. De buikband zit aan de binnenkant vast, waarbij de broek nog een losse rand heeft. Deze klapt steeds om, en wanneer hij wel goed zit snijdt ie... Heb wel wat ontzettend leuke shirts van mamalicious, ook wat van Esprit.
h&m heeft inderdaad goedkope positie kleding. En best leuk ook! Heb eerst alles bij noppies enzo gehaald en liep laatst de h&m binnen.. Had mezelf best wat geld kunnen besparen door daar wat eerder te gaan kijken
Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind heeft vaak ook aanbiedingen...shirtjes,jurkjes jeans voor weinig geld.
ik draag veel shirts van de basic collectie van de Hema (lange en korte mouwen). is geen echte positie kleding, maar ze zitten lekker en zijn langer dan menig 'echt' positie shirt wat ik voor veel geld heb gekocht. ook na mn (vorige) zwangerschap kon ik ze nog goed aan. eigenlijk niet raar uitgerekt of zo. ik geloof dat de 6 euro per t-shirt kosten of iets in die richring.
Ik weet niet of de winkel ook bij je in de buurt zit maar de outlet van miss etam heeft vaak zeer goedkope positie kleding
Ik heb wat dingen van de H&M. en ik koop vooral lange en wijdere shirts die ik nu aankan, en na mijn bevalling ook. Vind het zonde om een halve nieuwe garderobe aan te schaffen alleen aan positiekleding dus dan gewoon wat wijdere shirtjes die ook leuk zijn voor na de bevalling.