'Voorkeurshouding' in de buik zoeken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rijo, 3 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    #1 rijo, 3 mei 2014
    Laatst bewerkt: 3 mei 2014
    Ik ben inmiddels de 30 weken gepasseerd en de kleine is vandaag zooooooooo beweeglijk! De afgelopen dagen was hij ook al wat meer aanwezig, maar vandaag is het wel heul gezellig in mijn buik ;) Hij draait, en draait, en draait, om vervolgens nog een keer met 'grof geweld' te draaien en als hij eenmaal stil ligt gaat hij helemaal los met zijn handjes en voetjes :) Ik vind het echt fantastisch en ik geniet er ontzettend van, maar ik vroeg me af of hij nu zijn 'voorkeurshouding' (voor de bevalling) aan het zoeken is? Ofwel met zijn hoofdje naar beneden, of met de billen? Of is dat een stomme gedachte en doet hij het gewoon zomaar, voor de gezelligheid? :D

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Het zou kunnen dat hij een voorkeurshouding zoekt maar als dat een houding is met het koppie naar beneden betekent dat nog niet dat hij zo blijft liggen. Ze kunnen daarna ook nog draaien. Hier nu ruim 33 weken zwanger, baby ligt al een paar maanden met het koppie beneden (nog niet ingedaald). Gyn zei dat dat ook nog steeds kan veranderen ook al is dat haar voorkeurshouding.

Deel Deze Pagina