Hai Dames, Ik had gehoopt dat ik de 2e zwangerschap de baby eerder zou voelen maar helaas.. Nu 18 weken en nog steeds geen schopjes... Mijn dochtertje voelde ik pas met 21 weken, toen ook een voorliggende placenta.
Ik had beide keren de placenta voor. Nr een voelde ik rond 16 weken, met 18 weken kon manlief hem ook voelen. Nr twee voelde ik bij 14 weken en vlak voor de 18 weken ook weer van buiten. Ik heb wel erg beweeglijke kindjes. ...
Toen ik zwanger was van mijn zoon voelde ik hem met 16 weken voor het eerst schoppen. De tweede zwangerschap voelde ik mijn dochter pas met 23 weken. Bij beide had ik een voorliggende placenta. Ik vond het vreemd dat ik mijn dochter later voelde omdat dat mijn tweede zwangerschap was. Ik dacht dat het misschien komt door het verschil tussen een jongetje en een meisje. Wie zal het zeggen...
Met 16 weken! Volgens mij best vroeg bij een 1e en een voorliggende placenta! Maar was wel erg duidelijk!
Ik heb ook weer een voorliggende placenta maar voel het nu soms al.. Gaf het vanmiddag bij de arts aan en die zei dat het heel goed mogelijk is, als je kindje maar hard genoeg beweegt
Ik voelde mijn kindje net voor de 22 ste week. Ook een voorliggende placenta, en mijn tweede kindje. Ik dacht dat ik het kindje ook wel eerder zou voelen, maar helaas moest geduld hebben.
Met 15 weken zelf en vriend kon t met 22 weken voelen. Heb wel een hoogliggende voorliggende placenta, dat kan misschien ook schelen.
Ik denk dat dit wel scheelt ja, ik krijg met 32 weken nog een extra echo om te kijken of hij omhoog is gegroeid, want lig nu laag, dus precies waar t kindje ligt. Nou zie ik telkens op de echo dat dit ook een heel bewerkelijk kindje is maar voelen ho maar!! Hoop dat ie zich snel meld...
De eerste plopjes bij 16 weken. Daarna hele tijd niks en vanaf 20 weken duidelijk. Man voelt de baby sinds week 23 van buitenaf Ons eerste kindje, tweede zwangerschap.
Hier ook vrij laat, rond 22 weken... Maar nu voel ik haar héél goed hoor Dus het komt echt! Al duurt het eerst wel vreselijk lang