hoi meiden ik heb weer een vraag wat moet je doen al je last heb van Bekkeninstabiliteit en wat kan je er tegen doen. groetjes honey
Fysiotherapie, of als je daar geen tijd voor hebt verloskundige vragen of het verstandig is om een bekkenband aan te schaffen. Al zou dat denk ik wel erg vroeg zijn.. En op je linker- of rechterzij slapen. Niet op de rug, vaak kom je dan niet of heel moeilijk je bed uit!
ik heb ook bi en loop bij de fysio en in principe kan je er niets aan doen je kan alleen oefeningen krijgen om te zorgen dat het misschien niet te erg word. en voor de rest goed op jezelf letten . goed op twee benen staan rust nemen etc etc gr kim
sowieso naar de fysio gaan en gas terug nemen. Ik mag in het huishouden alleen nog maar een beetje stoffen en de was doen. Stofzuigen en dweilen is verleden tijd. Zo min mogelijk trappen lopen Voldoende rusten. Ik heb zelf een staand/lopend beroep, en heb erg veel baat bij een bekkenband. Verder ben ik op advies van de fysio en vk halve dagen gaan werken. bij mij begonnen de klachten al met ongeveer 10 weken,dus weet hoe het is om er zo vroeg last van te hebben. lijd helaas vaak tot onbegrip van collega's enzo