Hallo allemaal! Ik was vandaag op zoek naar leuke truitjes en een spijkerbroek..... maar.... ALLES was te groot! Ik het dagelijks leven heb ik een s-je, maar nu waren de s-jes allemaal veel te groot... en dan niet alleen bij mijn buik (wat natuurlijk nog moet groeien) maar ook bij mijn armen en oksels zeg maar, echt geen gezicht de broeken leken wel aardappelzakken zo groot! bij mijn benen enzo. ook echt geen gezicht... Nu zei de vrouw bij de prenatal dat ik bij noppies op de site moet kijken, maar daar is alles vrij prijzig... Weten jullie waar je kleine positiemode kunt kopen? online of in een winkel, maakt niet uit!
Ik vind de kleding van mamalicious prima vallen. Op internet bestellen vind ik moeilijker omdat het ene merk inderdaad veel groter uitvalt dan het andere. Heb bij de hema wel online wat besteld en dat is goed uitgevallen. Ben zelf niet heel klein qua maat maar niet super groot en heb ook geen grote borsten (cup A). Veel zwangerschapskleding zwem je dan in. Ik vond de leggings en de joggingbroeken bij de Prenatal ook veels te groot terwijl andere merken wel prima pasten. Mamalicious is trouwens helemaal niet duur.
hallo, inderdaad, dat heb ik ook nooit begrepen!! Voor mijn zwangerschap droeg ik normale kleding maat 40-42. Hele normale maat dus. Nu heb ik van de positiekleding maat S of XS!! Vond het ook al zo vreemd.....
Bij welke winkel(s) ben je geweest? Het verschilt heel erg per merk, maar de meeste merken vallen inderdaad groter uit dan bij gewone kleding. Ik vond dat de kleding van H&M wel goed zat (als de kleinere maatjes tenminste niet uit waren verkocht). Bij C&A en Miss Etam waren de kleinste maten mij meestal te groot. Mama Licious zat inderdaad wel goed. Succes!
Bij mij past bovenkleding pas nu (va. ongeveer 24 wk) goed. Gelukkig want anders had ik het nu dus al niet meer aangekund! Ik droeg op jouw termijn vooral veel normale shirtjes met buikbanden, en dan met positiebroeken. Het is vooral bovenkleding die ruim is, maar ik denk dat de meesten die ook pas wat later echt nodig hebben. Mijn eigen truitjes werden ook al snel wat kort, maar buikbanden zijn daar dus ideaal voor. Buikbanden
Nou ik heb de hoop ook al opgegeven. normaal draag ik max. maatje 34 qua broek en 32 bovenlijf heb wel weer een D cup.. Broeken kan ik niet aan, overal vanaf maat 36 of hoogste uitzondering maat 34.. En tadaaaa dat hangt op mijn kont en tussen mijn benen!! Wat ik nu heb gedaan is leuke rekbare jurkjes!! Leuke toch sexy jurkjes tot de knie of langer die nog goed mee kunnen rekken. En mijn moeder gaat zelf rokken voor mij maken met een elastische band. 1 broek paste ik, maar sorry bijna 100 euro gaat mij te ver.... Normaal kon ik al nooit online shoppen, altijd te groot. Maar ik baal wel!!
hoi, Ik ben zelf ook klein 1,67 mtr en normaal 50 kg. Echt een lat dus. Ik ben bij Bella geweest in Arnhem, daar heb ik het één en ander kunnen kopen. De C & A in utrecht heeft ook kleine maatjes spijkerbroeken in positie. Nu draag je maar voor een relatief korte periode positiekleding, daarom heb ik een aantal leggings gehaald in meerdere kleuren en daarover leuke tuniekjes. Daarbij een mooie bolero vestje erop met leuke ketting en je hebt een leuke outfit. Ook koop ik bij de Lady sting rekbare shirtjes, kan ik nu nog aan straks steekt de blote buik eruit en dan een leuke buikband eroverheen en probleem opgelost. Ben zelf heel erg modebewust, maar ik ga dus echt niet nu veel uitgeven, haal dus van alles op kleding markt op zaterdag. Creatief zijn. Gr Samantha
Ik heb 1 skinny jeans van Mamalicious en 1 spijkerbroek van het Prenatal merk. Ik heb zelf ook een s-je en die broek van de Prenatal is eigenlijk te groot, dus die ga ik binnenkort maar eens in de droger gooien. Die skinny is echt perfect. Het is een tof broekie en hij zit heerlijk, alleen de buikband is nog een beetje groot. Bovenkleding heb ik nog niet gekocht. Ik draag gewoon mijn eigen kleding nog. Ik ben ook niet van plan om veel bovenkleding te gaan kopen. Alleen een paar strakke basic shirtjes met lange mouwen bij de Hema en 1 of 2 spagettitopjes die ik eronder kan dragen. Verder ga ik wat leuke vesten kopen die bij mijn buik niet dicht hoeven en die ik dan dus ook na de zwangerschap nog aankan. Ik heb al 1 heel leuk vest gescoord en als het salaris weer binnen is ga ik nog eens even op jacht bij de Vero Moda en/of de H&M.
Oei da's inderdaad een klein maatje. Heb je dan sowieso niet al moeite met kleding vinden? Jurkjes vind ik trouwens super staan bij zwangeren.
Tip... koop niet teveel positiekleding in 1 keer.... ben beide zwangerschappen begonnen met positiemode 34/36 en geeindigd met 44 eerste zwangerschap meer als 25 kilo aangekomen.. tweede 31 en ECHT niet door het snoepen... alles trouwens ook weer kwijtgeraakt hoor....
POSITIEWINKEL.NL | positiekleding,positiemode,zwangerschapskleding daar heb ik alles gekocht en ze hebben ook vaak maat 34
Ik zat met hetzelfde probleem. Alles is te groot. Ik heb normaal S en maat 36 van broek. De enige spijkerbroek die ik heb is een XS van noppies. Verder heb ik nu jurkjes gekocht bij de sting (maat xs haha) en die groeit gewoon lekker met mijn buik mee. Gewone legging eronder leuke ketting en klaar. Ook heb ik de zomer topjes van de sting gekocht in een maatje groter. Met een bollero erover nu nog heel goed te dragen.
ik heb veel gewone kleding gekocht.. wel positiespijkerbroek maarre jurkjes, shirtjes allemaal in gewone winkel en ff goed kijken naar model/stof.. veel jurkjes met leggings aangehad in zomer. Nu ook nog gewone truien aan,net qua model of maat iets groter en dat gaat prima.' Vind poitiemode sowieso vaak erg groot vallen..
Hahaha, ach ja je went eraan. Ik weet ondertussen mijn winkeltjes.. helaas nooit een wehkamp of otto, want dan kan ik net zo goed een vuilniszak aandoen.. Ik zie er toch echt niet mager uit, gewoon slank? Daarom snap ik het soms ook niet hoor. Van DEPT bijv. pas ik de kleding wel. Daar is een sje een klein maatje 34 en xs ook echt een klein maatje 32 als shirt ideaal. Verder vaak boetiekjes, met soms ook jongvolwassenen maten Shirtje is gemakkelijk, broeken is wat minder leuk af en toe! Enige waar is voorheen shage van werd is bikini shoppen.. Dat is een ramp... en doe ik liever nooit... Jurkjes is wel leuk ja! je moet wat!! En ik heb nu veel jurkjes die ik na de zwangerschap nog aankan. 1 keer wassen en is weer iniminie doordat ik zo slank ben valt me buikje erg snel op, dus is ook wel leuk hoor.. Ging het vorige week vertellen bij mijn oma, me zus echt wow mooi buikje al.. Mijn oma WAT ben je toch MAGER kind
Onwijs bedankt voor jullie tips! Bolero's! dat ik daar niet eerder aan heb gedacht.... En gister kwam ik in de sting inderdaad rekbare lange hemdjes tegen..... Nu nog een bolero of vest voor erbij.... Die skinnybroek van de mamalicious is ook degene die ik heb! Die zit als enige goed Nog meer tips zijn welkom! Ben alleen een weekje weg, dus zal even niet meer reageren!
Hier hetzelfde probleem! Ik heb normaal maat 36/38 en de positiekleding is mij allemaal veel te groot. De jurkjes zijn te lang en te wijd, de leggings te groot en de buikbanden lubberen aan alle kanten. Gelukkig ben ik gek op jurkjes dus ik koop gewoon stretch jurkjes van andere merken (Vero Moda, H&M, Only, Sting, WE). Die vallen mooi aansluitend over mijn buikje heen. Voor mij geen zwangerschapstenten!
Hier was het ook best moeilijk goede en passende kleding te vinden. Broeken van de H&M zitten best ok (het is soms wel goed zoeken naar de maat..), en van Noppies pas ik in een XXS. Mamalicious en Esprit zit ook goed in de kleinste maat! Bij de H&M hebben ze ook van die singlets en shirts die goed passen voor de winter een leuk lang vest erbij en je hebt een outfit. Ik kocht trouwens toen ik iets van 17 weken zwanger was allemaal shirtjes die langer waren.. daar paste ik nog zo'n 10 weken in en daarna werden ze te kort. Ik dacht van tevoren daar doe ik dan een buikband over maar vergis je niet dat zit dan echt niet lekker, zo'n shirtje die een stuk omhoog zit en dat kruipt steeds meer omhoog hoor.. en je ziet een streep onder die buikband zitten dat ziet er ook niet uit. Ik was 1.66 lang en woog ongeveer 50 kg normaal maat 34 dus.