klinkt misschien een beetje ontsmakelijk, maar zijn er hier meer vrouwen die bij het niezen een beetje urine verliezen? Ik merktte dit namelijk bij mezelf vanmorgen en schrok er een beetje van! Is dit normaal?
Ja ik heb het ook weleens. Als ik nu voel aankomen dat ik moet niezen kruis ik me benen tegen elkaar en dan heb ik er geen last van.
haha ja dat kan ook. Ik ben erg verkoudengeweest en ik heb afgelopen week, tena lady minni gekocht. Die zijn zo dik als ene inlegkruisje en vangen het beetje urine prima op zonder geurtjes achter te laten.
haha ja dat kan. Ik heb bij me moeder tena's meegenomen. ook omdat als ik moet overgeven ook urine vrij kwam wat ik niet helemaal fris vond dat alles nat word
dat gekruiste benenwerk heeft bij mij geeneens zin meer. Ik ben zo incontinent als de pest geworden! Ik loop nu dus met tena's en wat er loopt tijdens het niezen wordt prima opgevangen. Overigens heb ik het niet alleen met niezen, maar ook met lachen, hoesten, tillen.. pff
Mijn nichtje heeft hier ook erg veel last van. Die is ook echt incontinent geworden, verder niet zo misselijk of ziek. Wat ik heb begrepen is dat je je bekkenbodemspieren heel goed kan trainen. Door het samenknijpen. Hierdoor wordt het allemaal wat sterker en kan je iets makkelijker ophouden. Groetjes Daphne
ik ook hoor, vooral vlak nadat ik ongi was geweest. heel bizar. bij niezen en hoesten. benen kruisen kan helpen indd.
Ik had hier ook last van tijdens mijn zwangerschappen.Je kunt eventueel via je huisarts tena aanvragen, als het goed is word dat dan vergoed. Liefs Nies
ow dat wist ik dus niet! maar ik krijg bij tena zo'n idee van een halve luier in je onderbroek? of is het een soort maandverbandje?
Hahaha nee joh meis, dat zijn gewoon mooie maandverbandjes hoor, niet al te dik, gewoon een mooi dun matje. En het absorbeert als een gek! Liefs Nies
jah had ik ook heel erg.. (vooral in midden van me zwangerschap).... maar ik heb nog van sneeuwwitje geleerd... vinger onder je neus houden als je het voelt aankomen... en dat werkt prima... nies gaat weg... en inderdaad benen kruizen wil ook nog wel es werken.... maar vinger onder neus toch bijna altijd wel