harde buiken en onderrug/onderbuik

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Minny, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Hallo, heb sinds vandaag ineens weer veel harde buiken (33 weken zwanger). Maar nu voelt het ook erg raar in mijn onderbuik en onderrug.

Is dit normaal?

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik zelf heb het nu 5 weken.
    Vaak een teken dat je toch te druk hebt gedaan..

Heb zelf verplichte bedrust, gezien ik nog maar 26 weken zwanger ben ;).

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

rustigere aan doen
    ik heb ze ook en lag vorige week in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen

4. Esthers

Esthers Bekend lid

7 jul 2009
    541
    1
    16
    zorgkundige
    Flevoland
    Ik heb ze zelf al een week of 4.En ik zou zeggen lever je urine in bij de huisarts.Baat het niet schaat het niet.Want blaasontsteking geeft ook harde buiken en pijn in de onderbuik en rug.

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik heb zelf ook geregeld harde buiken en soort menstruatieachtige pijn in onderbuik en onderrug. De vk gaf aan dat ik het nu gewoon rustig aan moet doen. Ik zit nu ook in de ziektewet. En de pijn in mn buik en rug kan heel goed zijn doordat de boel allemaal soepel aan het worden is. Je lichaam is aan het voorbereiden.
    Maar goed, wat ik hier al las: ik zal gewoon je urine even na laten kijken. Kan nooit geen kwaad!

Succes ermee

6. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Moet vandaag de hele dag werken, pffff is niks waard met een kantoorbaan, de hele dag stil zitten.

Maar heb 2 weken geleden mijn urine laten testen bij de VK en alles was goed!!!

Misschien is het wel vermoeidheid, want onze dochter van 1.5 houdt ons ook veel wakker tegenwoordig.

7. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hoest nu met je?? Nog steeds last van harde buiken en pijn in je rug en onderbuik???
    Zo ja, heb je al eens gevraagd bij vk wat het kan zijn??? misschien indalen??? heb ook geen idee hoe dat voelt hoor. haha zeg ook maar wat...

Deel Deze Pagina