Ongesteld en zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Aylin16, 19 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Beste verloskundige,

Omdat mijn cyclus erg vreemd verloopt na de bevalling heb ik een tijdje ovulatie testen gebruikt en mijn temp bijgehouden. Om inzicht in mijn cyclus te krijgen. De twee vorige cyclussen werd ik 5 dagen na mijn eisprong ongesteld.

Deze ronde dacht ik 6 dagen na mijn eiprong ongesteld te zijn geworden. Wat me wel opviel dat het veel minder was dan normaal. Iedere dag maar een heel klein beetje bloedverlies. Dit heb ik nu al 8 dagen. De laatste 3 dagen is het voornamelijk bruin/rode afscheiding (ook erg weinig). Omdat ik mijn menstruatie erg vreemd vond, en allerlei vage kwaaltjes kreeg heb ik vanmorgen een zw test gedaan.

Tot mijn grote verbazing gaven beide testen van Kruidvat en Matcare direct een positief resultaat:$ Geen vaag lijntje maar een duidelijke tweede lijn.

Mijn vraag nu hoe kan dit??? Ik zou vandaag op 14 dagen na mijn eisprong zitten. Ben ik nu zwanger??

Alvast bedankt,

Groetjes,
    Aylin

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Aylin,

ik zou zeggen gefeliciteerd, want volgens mij ben je inderdaad weer zwanger! Ik zie dat je het zelf ook al beseft :)! Blijkbaar heb je een erg korte fase tussen je eisprong en je menses en ben je ook snel zwanger! Het is wel vrij vlot op elkaar, dus denk er goed om dat je voldoende rust neemt (tja, ook proberen met 2 kleine koters...!) en dat je voldoende gezond eet. Extra vitamines zou ik sowieso slikken, want voor je lijf is 2 keer zwanger zijn in één jaar best heel pittig.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina