Hoi! Ik heb een vraagje over cup a soup! Ik ben er lichtelijk aan verslaafd, maar ik weet ook dat het niet goed is ivm veeeeel te veel zout. Maar wanneer eet je er nou teveel van? Is dat wanneer je het dagelijks eet, of wanneer je het vaker op een dag eet? Ik eet/drink het meestal 1 keer per dag. Kan dat kwaad? want het is zoooooo lekker
Ik denk dat 1 ker per dag geen kwaad kan, en als je bloeddruk gewoon goed is dan is er geen probleem toch!
Geloof inderdaad niet dat het kwaad kan hoor tenzij je last heb van een ontzettend hoge bloeddruk... Niet te druk om maken..
Ik sluit me aan bij bovenstaande dames. En dan nog niet alleen in cup a soup zit zout. Ga voor de gein maar eens verpakkingen nalezen van wat je eet, in heeeel veel dingen zitten zout. Alles met mate.
Ik heb tijdens mijn beide zwangerschappen kilo´s zoute drop gegeten en mijn bloeddruk was prima. Ik zou gewoon je bloeddruk in de gaten houden en lekker je soeppie blijven eten.
Ik denk dat het afhangt van je bloeddruk. Als je een hoge bloeddruk hebt moet je veel zout vermijden, maar als hij laag of normaal is kan het volgens mij geen kwaad hoor. Ik heb een lage bloeddruk en drink elke dag een kopje cup-a-soup op het werk.
Ik las laatst ergens dat minder zout eten tijdens de zwangerschap geen invloed heeft op de bloeddruk, schijnt alleen te werken als je niet zwanger bent.. is ook apart!