23weken zwanger en veel harde buiken

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by kappiegirl, Oct 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Hallo Verloskundige,

Ik ben nu 22w6d zwanger en heb sinds 1.5week steeds last van harde buiken.
    Zelf heb ik in mijn vorige zwangerschap een longembolie gehad en nu moet ik Claxane spuiten 2x per dag.
    Nu is mijn vraag moet ik de gyn toch even bellen en dit vermelden of is het niet zo erg en zouden de harde buiken kunnen komen door het spuiten?
    Ze doen niet echt pijn ofzo maar is wel heel ongemakkelijk, en komen al op als ik ga opstaan om te lopen of als ik moet bukken om wat te pakken enz.
    Ook gewoon als ik ergens sta te wachten het is heel vervelend en ik weet er ook even geen raad mee. Ik wil ook niet voor het minste geringste aan de telefoon hangen het is mijn 3de zwangerschap misschien dat dat er wat mee te maken zou kunnen hebben?

Nou ja het is in iedergeval gewoon heel vervelend en ik hoop dat u voor mij misschien een verklaring heeft en of het kan wachten tot maandag dat ik weer naar de gyn moet of dat ik toch nu wel moet bellen.

Groetjes, Charite

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik weet niet of het van die medicijnen kan komen, dat zou je even na moeten vragen bij je arts.
    Het kan komen omdat je te druk bent, of door een blaasontsteking. Laat voor de zekerheid even je urine controleren bij de huisarts morgen.

Mirjam

3. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

Jan 5, 2010
    523
    0
    0
    Oke dank u wel ik ga morgen meteen even urine langs brengen had ik nooit aan gedacht.

Zal dan ook de arts even bellen of het door de medicatie kan komen en nog een stapje terug doen maar.
    Alles voor de baby.

Dank u wel voor u snelle antwoord.
    Groetjes, Charite

Share This Page