Ik heb de laatste dagen geregeld last van een zeurderig gevoel in m'n buik, voelt aan als menstruatiekrampen, niet erg pijnlijk ofzo maar wel duidelijk voelbaar. Zijn dit nou voorweeën? En vanaf wanneer kregen jullie dat? Ik herinner me dat niet meer van de tweeling. Wel dat ik toen veel pijnlijke harde buiken had, dat heb ik nu juist helemaal niet vaak.
Bij de 1e vanaf 28 weken, bij deze vanaf 17 weken..... Heeeeel vervelend helaas maar gelukkig doen ze niks verder.
hoe voelen voorweeen dan precies? ik heb wel regelmatig harde buiken maar doen geen pijn ofzo en maak me daar eerlijk gezegd ook niet druk om..maar dat zijn toch geen voorweeen?
Ik herken de voorweeen echt als menstruatiekramp. Soms zooo hevig dat ik moet puffen. Nu zijn ze bij deze zwangerschap toch nog minder geworden na een tijd en heb nu continu een harde buik en soms pijnlijke. Maar dat voelt echt anders dan de krampen van voorweeen.
Sinds een week. Om de 5 minuten maar hooguit een halfuurtje. Het zet niet echt door.. Loop ook al met 3 cm ontsluiting! Van mij mogen ze op de wereld komen..
vanaf week 36 maar had al veel eerder veel harde buiken. Maar vanaf week 36 vaak ook een soort menstruatie achtige krampen idd.
Jeetje, lijkt me erg vervelend om zo lang met voorweeën te moeten lopen. Ik heb er tot nu toe helemaal geen last van.
ik heb het sinds het weekend, dus 37 weken, ik heb voornamelijk veel harde buiken en af en toe flinke steken onderin