Hallo allemaal, Hoeveel waren jullie aangekomen toen jullie 20 weken zwanger waren? Ik ben nu 20 weken en ben 2,5 kilo aangekomen. Dus ik geloof dat dat wel meevalt. Hoe was het bij jullie? x Linda
mensen kinderen dat valt bij jullie allemaal wel mee. voor ik zwanger werd woog ik 54 kilo (te licht eignelijk) en nu weeg ik 72 kilo..... het is grotendeels mijn buik die de boosdoener is want verder ben ik neit zo veel dikker geworden.. maar het is ondertussen wel veel de meeste mensen geloven het niet als ze mij zien en zeggen zeker een zwaar kind ofzo.
Dat is nog steeds niets hoor.. Ik was met de eerste zwangerschap zeker 20 kg aangekomen toen ik 20 wkn was..
Ik reken vanaf de eerste controle van de VK... (ben namelijk aan het begin erg afgevallen en dat is er nog steeds niet allemaal bij). Vanaf de 1e afspraak ben ik nu ongeveer 3 kg aangekomen.
Ik de vorige 2 zwangerschappen in totaal minder aangekomen dan nu al het geval is. En idd, dat weinige bewegen zorgt voor waterophoping overal. Vandaar dus dekilo's... Maar vlak na de bevalling zijn die uiteraard onmiddellijk weg, hoihoihoi!
Ik ben nu bijna 19 weken en ongeveer 3 kilo aangekomen, valt dus reuze mee tot nu toe. Liefs, Duveldraakje
ik ben 9jan naar de vk geweest en ben tot nu toe nog maar 4kilo aangekomen!,maar ja dat scheelt echt gewoon per persoon! groetjes krulliewullie
de 2e keer dat ik gewogen werd was ik anderhalve kilo afgevallen, had laatst mijn 20 weken echo en toen kon ik ook niet veel eten maar daarna dus 25 januari weer naar de vk en dan kijken hoeveel ik ben aangekomen! maar zal wel meevallen denk ik
jeempie wat zijn de meeste jullie allemaal weinig aangekomen zeg! Ik ben nu 6 kilo aangekomen! Terwijl sommige van jullie 6 kilo aankomen tijden sde hele zwangerschap! Ik moet nog 19 weken! kus miek
Ik begon op 82 kilo en met 16 weken zat ik 91,5 Zal nu wel meer zijn maar ik weeg me alleen bij de vk. Tien jaar gelee begon ik op 67 kilo en eindigde op 113... Dus hou me hartje vast!