Wie ook pas misselijk na 11 weken?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Foxy74, 6 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ik weet ik mag niet klagen want ik werd met 11 weken pas misselijk. Maar inmiddels ben ik 14 weken en het wordt alleen maar erger. Van iedereen krijg je dan goed advies van ach joh je bent de 12 weken voorbij dus zal nu minder worden. Maar niet dus. Zijn er meer dames die pas later misselijk zijn geworden? En hield dat lang aan?

2. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    hey, ik ben zelfs nooit misselijk geweest ;) sterkte meid..(ik kan je dus niet helpen)

Wel een tip voor maagzuur...drink zo min mogenlijk melk en geen prik en heeel veel rennies ;)

3. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Ik was pas misselijk vanaf 12 weken tm 20/22 weken. Heb me helemaal een ongeluk gespuugd. Niemand die wist waarom het pas zo laat kwam en je kan er weinig aan doen helaas.

De enige tip die ik je kan geven is eet in kleine porties. Geen 2 boterhammen in 1 keer, maar een paar hapjes, en over een half uur weer etc... Dat is wast mij hielp!

Sterkte ermee!

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik was al wel vanaf het begin misselijk, maar vanaf een week of 10 werd het steeds erger. Na de 18e week werd het gelukkig weer minder en nu echt nauwelijks misselijk meer... Hopelijk ben je er ook snel vanaf...

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Dank jullie voor de tips. Wel fijn te weten dat ik niet de enige ben die pas laat misselijk wordt. Hopelijk stopt het inderdaad met een paar weekjes

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Als je pas later in de zwangerschap misselijk wordt, is het over het algemeen verstandig om even langs de ha te gaan. Vaak is er dan een andere oorzaak dan de zwangerschap te vinden (schildklier, brandend maagzuur etc) waar je voor behandeld kunt worden. Je kunt evt ook medicijnen krijgen tegen de misselijkheid waardoor eea beter te handelen is.

ps: klagen mag altijd :) ben je het lekker kwijt!

7. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Ja dat had ik ook gehoord. Moet volgende week naar de GYN dus ga het daar ook even aangeven. Mijn eigen HA is nu met vakantie en om nu naar een vervanger te gaan heb ik niet zoveel zin in.

8. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee,

Ik heb er ook last van. Ik ben a.s maandag 12 weken en het is
    rond 11 weken begonnen. Vooral in ochtend bleh, ik houd niks binnen. En dan heb ik smiddags zo'n honger dat ik ga snaaien.
    Niet echt fijn!

Ik hoop ook voor je, en voor mij, dat het snel over is! Ik was al blij dat ik er met weinig klachten vanaf kwam. Maar helaas, valt toch tegen!!

Bij mij helpt niks trouwens, ja ik bed gaan liggen, dan is het wel wat minder.

Liefs, Maartje

Deel Deze Pagina