blijvende buikpijn, geen blaasontsteking

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mar9, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

ik heb nu al sinds een paar dagen regelmatig zeurende buikpijn. Soms kan ik m'n buik nieteens aanraken, dat doet pijn, alsof je op een wond drukt. het is geen ongi buikpijn ofzo. Ik kan ook niet meer op m'n buik liggen, dat doet gewoon pijn.
    het is verder als ik er niet aan zit geen erge pijn, maar het voelt gewoon niet goed.

Gisteravond de verloskundige toch maar gebeld, omdat het flink aan bleef houden en ik me toch wat ongerust maakte. De vk adviseerde om urine in te leveren bij de huisarts en dat op kweek te laten zetten.
    met een test-stickje kwam er uit dat ik geen blaasontsteking heb, maar voor de zekerheid staat het op kweek en morgen kan ik bellen voor de definitieve uitslag.

heeft iemand ervaring met zulk soort pijn? mijn moeder is 8 keer zwanger geweest en kan zich dit niet herinneren, maar wellicht is het iets heel onschuldigs (ik hoop op blaasontsteking.....).

2. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu in de 16/17 weken, mijn kindje maakt nu dus een groeispurt door. Ik had bedacht dat het oprekken van de baarmoeder misschien pijn veroorzaakt, maar kan me niet voorstellen dat aanraking dan ook zo pijn doet...

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    kan me wel herinneren dat ik rond die periode ook zo'n buikpijn had en het inderdaad het groeien van baarmoeder was. Ik hoop dat het bij jou ook zoiets onschuldigs is, maar leuk is natuurlijk anders.

Fijne zwangerschap verder meid!!

4. Chenoa

Chenoa Actief lid

20 okt 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,
    Ik ben nu 17 weken en heb ook al een tijdje de hele tijd last van buikpijn, ook op blaasontsteking laten testen maar dat heb ik ook niet.
    Op mijn buik liggen kan ik inderdaad ook niet
    Maak me ook soms zorgen, maar denk inderdaad dat het wel 'groeipijn' zal zijn

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik herken het gevoel, ik heb het om de paar weken en het blijft dan een aantal dagen. Ik denk dat het toch te maken heeft met het groeien van je bm/kindje. Probeer je niet te druk te maken... het hoort er ook bij al die vervelende pijntjes. En als je het toch niet vertrouwd dan even je ha/vk/gyn inschakelen.

Deel Deze Pagina