Help hoofdpijn door galerij renovatie!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door BambiFelice, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Hallo allemaal,

Vandaag ben ik 33 weekjes zwanger en sinds deze week zijn ze bezig met de galerijen waar mijn vriend & ik wonen. Ik maak me zorgen om onze kleine, omdat sinds vanochtend we echt erge stankoverlast hebben door de coating ofzoiets wat ze hebben aangebracht. Is dit schadelijk voor de baby? Zit nu in de woonkamer met de ramen open, lekker koud dus, maar nog steeds is de geur aanwezig, heb er ook hoofdpijn van...
    Ik raak er helemaal van in de stress, want een paar weken hiervoor hadden we ook al lekkage door de bovenburen en kregen hierdoor schimmel en toen moest dit ook verholpen worden door voorstrijk, toen dus ook in de stank gezeten.
    Wordt er een beetje gek van, want mijn 1e zwangerschap waren ze hierboven ook bezig met verbouwing, hoop lawaai en heel erg veel stress hierdoor, en die zwangerschap is toen ook niet goed gelopen een missed abortion gehad.
    Dus ben gewoon echt bang dat het niet goed is voor de kleine :(.
    Ik kan hier ook niet weg, omdat allebei onze families ver weg wonen.

Zo even mijn hart gelucht :p.
    Heeft iemand misschien tips of kan me gerust stellen?

2. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Denk niet dat het echt heel veel kwaad kan. Maak je je zorgen bel dan even de verloskundige :)
    Wel balen van al dat gedoe om je heen zeg bah..

3. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Oow oke nou gelukkig maar, ja ik dacht misschien maak ik me wel voor niks zorgen, maarja omdat ik er ook hoofdpijn van krijg, dacht ik kan nooit goed zijn voor de kleine.
    Ja vind het niet erg als het af en toe gebeurt, snap het wel, maar is de 1 gestopt begint de ander...

Deel Deze Pagina