beetje bloedverlies bij 7 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door witte reus, 13 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. witte reus

witte reus Fanatiek lid

27 aug 2007
    1.789
    0
    0
    ik heb meteen een dringende vraag.

moet ik me erg zorgen gaan maken als ik met de 7 weken bloedverlies heb. toen ik straks naar de wc ging zat erbloed in mijn slipje en op het wc papier en toen ik net ging niet meer....

ben best geschrokken.

2. Laura01

Laura01 Lid

13 mrt 2007
    56
    0
    0
    Nieuw-Vennep
    Volgens mij is het standaard antwoord van de verloskundige dat als je geen krampen hebt, je je geen zorgen hoeft te maken over een directe miskraam.

Maar ik kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent: anders bel je toch morgenochtend even de verloskundige en vraag je of je voor een echo mag omdat je je echt heel erg zorgen maakt? Zo te zien mag je al bijna voor de echo (bij ons is dat tenminste gebruikelijk met 9 weken) dus die week eerder maakt dan toch ook niet echt uit.

Succes meis!

3. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent. Bloed wil je gewoon niet zien als je zwanger bent! Of het nu kwaad kan of niet. Ik zou ook bellen en vragen of je eerder terecht kunt voor een echo.

4. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb het ook gehad met 7 weken. Natuurlijk ook helemaal in paniek (ook al had ik geen buikkrampen). Mocht toen van de verloskundige wel een echo laten maken in het ziekenhuis. En kijk eens hoe ver ik nu ben met de zwangerschap? Ik heb het tot de 11e week nog 2x gehad. Bij mij zat er een klein hematoomje (bloedophoping ws van innestellen) en dat moest er uit. Zo lang je geen krampen heb, hoeft het helemaal niet fout te gaan. Maar ik zou wel even de verloskundige bellen als je ongerust blijft.. Misschien kan zij ook wel een echo regelen! Sterkte!

Deel Deze Pagina