Heey,, Ik ben vandaag 8w3d zwanger! en ik heb zoo'n probleem! Ik lust namenlijk geen friet meer! gisteren had ik zo'n ontzettende zin en ik neem er eentje en bah! moest hem echt niet meer hebben! Nou opzig niet zo erg, maar het kan soms zoo smaken! Vind ik wel speitig! 7 maanden geen frietjes mer eten! D iemand dit ook? En dan nog een vraagje... 2 weken geleden waren mijn tepels erg ruw en droog, tot brokkelig, nu is dat helemaal weg en zijn ze zoooo zacht! maar echt enorm is dit ook normaal dat ze eerst zo droog zijn en nu zoooo zacht? Xx.
Het geeft allebei zoooo niet! 8) Je borsten en tepels veranderen nogal tijdens de zwangerschap. Enne, alleen maar beter dat friet je niet smaakt, ik kon aan niks anders denken de eerste weken, dat is een stuk minder..
Die degout van frieten (en pizza) heb ik ook. Echt kwaad ben ik er niet om, 't tegenovergestelde zou veel erger zijn voor mijn gewicht dan! Stel dat je elke dag frieten zou eten. Tepels: droog en ruw had ik ook ja, nu nietmeer. Ik heb ze telkes goed ingewreven met aloë vera crème.
jah bij mij is het nu ook helemaal over, raar? En jah die friet is innd niet zo erm maar ie kan tog soms zo smaken! Xx.
Ik wou dat ik geen zin meer had in frieten. Das echt een luxeprobleem meid! En wat die borsten en tepels betreft, ze zullen misschien nog meer veranderen tijdens je zwangerschap. Kan geen kwaad!
Hihihi, da's inderdaad een groot probleem: geen friet meer lusten, hihihi. Lijkt mij wel gezond hoor, meid. Eet maar lekker fruit of een gezonde boterham, is toch veel beter voor je kindje dan die vette friet? En veel succes met je zwangerschap.
Je lust geen friet meer? Wacht maar tot je een paar weken verder bent hihi. Over het tepelverhaal kan ik je niets vertellen.. Bij mij zijn ze alleen maar gevoelig...
euh...als ze echt vies zijn, zul je ze niet meer erg missen ook,toch? Niet te erg wanhopen, in het begin moest ik ineens geen MacDonald's meer hebben (werd misselijk van de geur), maar dat is ondertussen ook alweer bijgetrokken
hoi meiss, over friet betreft ik denk dat dat misschien nog wel kan veranderen bij mij schommelt het eet petroon erg sommige dingen die ik niet at in het begin eet ik nu wel en wat ik eerst at eet ik nu niet meer het enigste wat ik nu echt niet meer hoeft is koffie maar daarin tegen drink ik thee terwijl ik absoluut geen theetypje ben nu mijn nieuwe tik is pizza dat moet ik echt 1x per week hebben en over je andere vraagje, het kan nog veranderen bij mij was het ook droog maar nu extreem gevoelig. Geniet maar lekker van je zwangerschap liefs