Vergeten om paroxetine te slikken, voel me opgefokt...:(

Discussion in 'Gezondheid' started by Jucade, Feb 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan dit? Ik voel me zo rusteloos, de gehele dag al en echt niks kunnen hebben.. sjeemig, heb ik mn dag 'gewoon' niet of komt dit door 1 pilletje vergeten zijn te slikken? Tenminste ik dénk dat, ik vind dat ze er wel dagaanduiding voor moeten gaan geven, is toch veel duidelijker dan? Net als de pil. :( (moest ff spuien) :oops:

2. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Patrouschka, zou goed kunnen hoor. Wanneer ben je hem vergeten dan? En bij de apotheek kun je van die plastic weekdozen kopen, dan kan je je medicatie zelf in uitzetten voor een week en vergeet je ze niet meer ;)

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

ben je wel weer gewoon doorgegaan met slikken? ik weet niet of je m in mag halen, dat scheelt per soort, maar wel gewoon doorgaan. je kan er wel zo op reageren... bel anders even de ha post, dan kan je vragen hoe of wat.

4. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik zou m niet inhalen , want dan word de dosis weer teveel in een tekorte tijd denk ik , zou gewoon de volgende slikken op de tijd die je normaal ook doet , dus gewoon eentje overslaan ..

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

daar word je zeker onrustig van, hoort bij het soort medicatie.

Als je er achter komt dat je een hebt gemist kun je deze alsnog innemen. is dat vlak voor de nieuwe dosis is het handig om te wachten.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Goed dat je er over begint! :) Ik moet mijn pilletje ook nog innemen...
    Wens je sterkte meid! *knuffffff*

7. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Niet dubbel innemen!
    Was het gister of vandaag dat je het bent vergeten?

Als dat vandaag was, kan je er bijna geen last van hebben.

8. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee gisteravond vergeten.. meestal doe ik dit rond bedtijd maar mn nichtje van 6 maandjes was er en toen haar ouders haar kwamen ophalen en ik naar bed ging, ben ik t straal vergeten. Maar ik merk t ook aan mn opvliegerigheid enzo. :( Ik heb m maar niet geslikt. Op internet staan verschillende adviezen nl. :(

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je hebt dan ineens teveel en dat kan juist je klachten weer verergeren. Als je hem vanavond neemt voel je je morgen weer lekker.

Tis niet lekker, maar trekt zichzelf zo weer recht.

Ik had er zelf nooit last van als ik er 1 vergat.

10. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ok, merci voor je antwoord. Ik weet natuurlijk ook niet helemaal zeker of t door dat ene pilletje komt.. Ik kon gisteravond ook niet bar veel hebben van mn nichtje nl (huilt nogal snel/veel/vaak/hard.) :oops: Gelukkig was mn man er ook om te helpen. Misschien te snel te vroeg gejuicht dat ik me weer heel goed voelde de laatste week. :(

11. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik gok van de omstandigheden en niet van het pilletje.

Is altijd zo balen als je je zo lekker hebt gevoelt en dan komt dat rot gevoel weer.. ik voel dat als falen terwijl je er niks aan kan doen.

12. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Een goed omschreven gevoel ja, denk ook niet dat ik r zomaar vanaf ben allemaal, maar goed..

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nee dat gaat ook niet zomaar. Maar er aan blijven werken, meer kun je niet doen.

Ik ben inmiddels al weer 2,5 jaar pil vrij, dus het kan!

14. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    I know, t maakt je weer sterker en n ervaring rijker denk ik maar. ;)

15. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zeker weten.

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik begreep toen ik prozac slikte dat je van dat spul een spiegel in je bloed opbouwt en je er dus niks van merkt als je het 1 keertje vergeet. Al lijkt me dat het psychisch effect wel groot kan zijn hoor. Toen ik ging afbouwen ivm mn zwangerschap en m dus eerst om de dag ging nemen duurde het ook een paar dagen voor ik dat kon merken. Dus denk dat dat van die spiegel wel klopt.

Share This Page